• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Tant Grön

funderare: tack för svaret . Hoppas att de hinner få in overaller och höstjackor tills jag ska åka, känns som man har tillräckligt med sommarkläder till lillkillen.

• Realmilla
    charmmiss skrev 2007-07-05 20:09:41 följande:
    695kr
    Tack för ditt svar....Nu blir Syrran glad
    Jiie skrev 2007-07-05 20:30:08 följande:
    Men vad är det för skydd?????
    Babyskydd kallas bebisens första bilstol. inte så lätt att veta om man väntar första barnet
    Amanda 060417 + Bebis mage V 31
  • kattengustav

Hur säkra är babyskydden från Ullared, man är ju lite osäker med tanke på att det är ett märke man inte känner igen.

• kattengustav

Nej, man vet ju aldrig. Liknar dom en Rock a tot eller hur ser dom ut? Har kollat en del på dom och begagnade kostar ungefär lika mycket som dom nya som finns i Ullared.

• Realmilla

jo visst man kan säkert få en stol till bar pris begangnad men vem vet hur dem hanterat stolen om den är krockad eller så.
    isf ska man nog köpa begangnat av nån man känner.

• kattengustav

Ja, men jag vet inte hur jag ska göra om jag ska köpa en ny i Ullared eller om jag ska köpa en begagnad. Visst det är några månader kvar, men man vill ju ha allt klart så man inte behöver stressa i sista minut. Lite dumt att Gekås inte har några bilder från affären på sin hemsida.

• sofsan

En fråga: Nån som vet på ett ungefär när dom får in vinterkläder dvs overaller?!

(¯`°?.¸ ღ Neo 051211 ღ ¸.?°´¯)
  • Anna2barn
    kattengustav skrev 2007-07-05 22:45:55 följande:
    Ja, men jag vet inte hur jag ska göra om jag ska köpa en ny i Ullared eller om jag ska köpa en begagnad. Visst det är några månader kvar, men man vill ju ha allt klart så man inte behöver stressa i sista minut. Lite dumt att Gekås inte har några bilder från affären på sin hemsida.
    Maila till GeKås och fråga om babyskyddet? Om de är testade osv?
  • kattengustav

Det kommer nog snart om inte till semester så i augusti någon gång tror jag. Det är så olika.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3