• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Du är för liten

det är ju definitivt en hon *nickar*

• Du är för liten

säger inget om vad det är för kön (tror jag).. bara att krokodilen kommer från egypten, shnipp shnnepp shnappade sig fri från sitt ägg.. har vassa tänder osv *försöker förstå*

• siamesen

kanske en sang for min sons dop! Lite klamkackt sadar i kyrkan :)

• Bebis

www.weebls-stuff.com/toons/29/
    Det här e min sons favoritvideo o låt.... jag e bara orolig för att han ska växa upp med en önskan o åka till Kenya o titta på lejon så ofta som han tittar på den måste han ju bli hjärntvättad....

• Bebis

nähäpp länken funkade inte klicka på sida tre och på låten som heter kenya.

• giz

min dotter älskar fronda "rullar fram"

• Björkeli

Kan moderatorerna behandla ärenden som vanligt just nu?
    Eller har något hänt med systemet igen?

*Inte sååå insatt just nu*

• Du är för liten

era barn blir i allmänhet hjärntvättade tror jag AV allt, så det är ingen fara

Svar på tråden Moderatortråden