• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • My 2

Jenny Tom: Det är en sån där tekniskt fråga som vi inte har svar på Men maila gärna support@familjeliv.se Eller om du har tur så läser Patrik din fråga här och svarar

/m

• Venus

Men Kajsan då Hällre hänga ut en för mycket än en för lite
    Det är ju inte som så att du gör det offentligt direkt

• Du är för liten

Jag undrar varför det inte går att söka på folks krypin? "sök vänner" vill inte alls fungera, är det så för fler?

Måste ju verkligen ha tag på en tjej

• Du är för liten

eeh... läser högre upp o får svaret att det är fler..

Fan också

Jaaja,
    ingen som råkar veta vem en viss laila är... efternamn börjar på B och har en dotter... kommer inte ihåg om nicket var laila eller vad det var...
    ingen som har ett inlägg från henne i sin gästbok nånstans eller nåt?
    Hon läser tyvärr inte sin mail och det är lite viktigt..

• Auriel

Jag undrar är det bara jag som har problem med loggen, den uppdateras inte. Alla som varit in och läst min presentation och sedan skickat ett meddelande synns inte i loggen. Haft problem med det i alla fall några dagar som jag vet om, tidigare vet jag inte.
    Nu fick jag tex ett medelande från en tjej, skulle vilja se hennes presentation, men hur kommer jag dit? När jag klickar på hennes namn brevid meddelandet kommer jag ju till min sida, så jag gick in i loggen men hon var en av dem som inte har registrerats i loggen.
    Får försöka lite till, men som sagt, loggen är det bara jag som har fel på den?
    MVH Auriel

• My 2

Auriel: Det där låter konstigt, när du klickar på en medlems namn ska du komma till den medlemmens krypin och inte till ditt eget... Ta gärna några skärmdumpar och skicka till support@familjeliv.se Så kanske de kan hjälpa dig.
    /my

• Auriel

Kan tyvärr inte skicka mail från min emailklient just nu pga fel i brandväggen, så får vänta med att skicka en skärmdump.

Det är alltså när jag klickar på medlemens namn i min inkorg, adressboken, eller i meddelandet som jag kommer till mig själv, när jag klickar på namn trådar eller i loggen går det bra, men nu när inte alla registreras i loggen så kan man ju inte göra så.
    För visst borde det registreras i loggen när dom varit inne och läst i mitt krypin?????

• Korallen

Auriel:
    Så är det för mig med. Om jag får ett privat meddelande och klickar på den avsändande personens nick i Inkorgen, så hamnar jag på min egen sida

• Bebis

Klickar du i inkorgen hamnar du i ditt eget krypin.. så har det alltid varit...
    Men registreras borde de ju göra om de varit in i ditt krypin... om de inte gått vägen förbi dagboken eller gbinläggen på framsidan??? för då blir man inte reggad va?? eller har det ändrats?

Svar på tråden Moderatortråden