• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Kajsan

Nää, tänker inte säga något
    Väntar på att sökfunktionen fungerar igen, eftersom jag vet ett inlägg hon(Det misstänkta troll-odjuret) skrivit, och jag vill kolla när det var.
    Hittar det inte nu
    Tjejen ifråga pratade om att hon just testat och var gravid innan jul, men nu har hon redan fött!

• Venus

Kajsan, men om du skickar vem det är till mig så kan jag hjälpa dig leta Jag är bra på att hitta saker trots nada sökfunktion

• Venus

DÄFL Vet du va, jag ska inte sitta här mera nu Jag ska springa över till grannkärringen o skvallra lite tror jag Tänk dig vilket rykte du får Du bodde väl i GBG va???

• giz

beeeeeebis: jag har gömt mej...nanananana

• Du är för liten

Venus: Vaaaa!? Neej, jag bor i... ukraina... just det.

• Venus

DÄFL Du kan inte gömma dig för skvallerkärringarnas riksförbund Vi hittar dig överallt Djungeltrummorna är igång

• Du är för liten

äh, det skvallras säkert om mig på FL också, gör mig till en slagpåse, gör det!!

Bring it on

Jag kan minnsann starta rykten jag med

• Du är för liten

skall genast sätta igång med en FLiniansk kupp som går ut på att få folk att tro på att du medvetet "blandade ihop" tangenterna när du skrev 23, egentligen skall det vara 32, men du har inte "orkat" ändra tillbaka ännu.

Dessutom att du trots ditt nick, inte alls använder den rakhyveln, men vill verka som en av de där "otroligt lenhyade" gudinnorna på tv.

Din favoritreklam är säkert den med en kvinna vars hy spricker, för du skrattar alltid och försöker låtsas om som om dina rynkor inte stör dig!!

*pust o stön* det blev långdraget... nu måste jag trycka upp "flyers" vad det nu heter på svenska. flygblad?

• Du är för liten

okej... jag tittar väl för mycket på tv då då....

• Sciarlotta

kajsan: testa detta: använd google eller msn sök... som sökord skriver du site:www.familjeliv.se + användarnamnet du misstänker vara troll... då brukar man få en del sjysta träffar..

Svar på tråden Moderatortråden