• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Isolde

Om man är inte är inloggad när man går in i ett krypin registreras man som okänd, även om man skriver något sedan (och då först är tvungen att logga in). Så har i alla fall jag uppfattat det.

• Korallen

Jag tycker det är ganska ologiskt att jag ska hamna i mitt eget krypin om jag klickar på t.ex "Kalle Kula" som jag fått ett meddelande från i inkorgen.

• Bebis

Så du menar att om jag först går omkring här oinloggad o sen loggar in ändå står som okänd i loggen??

• My 2

Bebis: Du reggas inte två gånger, har du blivit reggad som okänd så reggas du inte som bebis... vid det tillfället

Korallen: Det är det Om namnet är en länk till den personens krypin är den "blå" som i tråden eller gästboken, namnen i inboxen är svarta = inga länkar.

• Korallen

MuminMy:
    "namnen i inboxen är svarta = inga länkar. "

... varför går det att klicka på dem då

• My 2

DET underar jag oxå! Patrik? 

• Korallen

Paaaatrik! *sjunger med*

• Venus

Har märkt en sak
    Totalt ovesäntlig, men ändå .-D

När man tittar på en tråd, hur många inlägg den har så står det en siffra "ute" och en "inne" Det skiljer oftast 1 på dessa... Är det som så att det första inlägget som skrivs, alltså TS räknas som 1 inlägg på "insidan" men det som står på "utsidan" bara är antalet svar i tråden?!?!

• Bebis

Japp Venus så är det, har varit uppe på tapeten förrut bla i tråddödartråden nr 1.. eftersom vi tävlade om placeringar där

• giz

men se på attan vem BBB vill ge lite internet åt just nu

Svar på tråden Moderatortråden