Första spyan? :-)
När började ni må illa?
När började ni må illa?
Precis. Men lite i hemlighet vill jag nästan må illa, hur konstigt det än låter, men det kanske jag får ångra att jag sagt. I nuläget känns inget. Mår precis som vanligt, inte trött, snarare piggare, inte illamåendet, inga magsmärtor.
Jag känner heller ingenting, just. Har mått illa idag, och känner mig trött, men det är säkert inbillning. Så här tidigt ska man ju itne känna något. ;) Väl?
Nä eller ska man det? Om man är informationsjunkie som jag är så letar och letar man efter för mycket info speciellt här på FL. Vissa blir ju illamående från vecka 1 och de allra flesta verkar ju vara trötta, men inte jag. Och eftersom jag alltid utgårfrån det värsta så tänker jag att det måste vara något fel... Knäppt va?
Inte alls knäppt. Jag startade en tråd idag också om huruvida jag drömde att jag var gravid eftersom jag inte känner något.
jag har spytt hela tiden under min graviditet.men kommer lite då och då nu sedan en mån tillbaka.
Började må illa i vecka 7 och gör det fortfarande (vecka 8 nu).
Spydde en gång i vecka 6 men illamående kom och gick i samband med spyan och sen dess har jag inte spytt något alls.
Morticia: Haha, ja, ungefär så känner jag mig också. Man vill ju känna sig speciell och annorlunda, och så är allt som vanligt.
svårast är nog att inte leva som man gjort förut, igår tog min kille en öl på balkongen, var jag avundsjuk? Svar: ja. Jag hade inte tyckt lika synd om mig själv om jag känt att jag var gravid.
Sommarflugan: och innan vecka 7, kände du nåt då?
1 v innan bm o sen avtog det v efter bim