Första spyan? :-)
När började ni må illa?
När började ni må illa?
Jag är också på dag 5+4! Kul!
Och vad skönt att höra att det är fler som inte känner nåt! Jag hade en ofostrig graviditet i våras och är extra orolig nu när jag inte känner nåt. Men det är bara att försöka stå ut och hoppas att man får åtminstone lite lindriga symtom snart som kan lätta oron lite!
Grodan31 : Nja, jag kände av NÅGOT men jag hade svårt att definiera det som illamående just då
hej hej! förra gången mådde jag inte illa det minsta, men denna gågen är det som att vända på en hand, spyr varje dag. så var glada om ni inte mår illa!
Mådde inte illla alls varken den här grav eller förra. Jätte skönt!!!!
Hej!
Jag är i v. 5+1, och trodde precis som en del här att "ha ha, jag verkar slippa illamåendet"
Har nästan önskat mig mer symtom, men man kanske ska vara försiktigt med vad man önskar
Det enda jag känner är ömma bröstvårtor och ibland lite som mensvärk, annars mår jag bara fint, kanske lite extra trött.
Är det sant att om man mår illa så mår bebisen extra bra?
Eller är det en myt?
Hoppas det är en myt!!! Jag mår i allafall finfint. Har dock haft en blödning i fredags, inte så kul, och hos BM kunde man inte se något annat än en fostersäck.
lite orolig är jag...
Det är en myt!! Så det är ju bra
Ok, skönt att höra..
Går liksom här och känner efter nu om jag har några mer symtom, men man kanske inte ska fundera och känna efter så mycket, utan tillåta sig att njuta av graviditeten.
Ja det tror jag oxå på. Njuta ska vi göra
Önskar så att jag kunde slappna av, men det är svårt. Vågar inte hoppas liksom, lite av en domedagsprofet är jag