Unga som längtar efter barn
Jag hittade hit också!
Dredde, jag är också 17. Jag har inte genomgått en abort men då jag gått ut gymnasiumet, då är det ungar som gäller!
Jag hittade hit också!
Dredde, jag är också 17. Jag har inte genomgått en abort men då jag gått ut gymnasiumet, då är det ungar som gäller!
Dredde; Jag har tagit sabbatsår men skall börja nu till hösten på linjen Bygg - måleri.
Vilket gymnasium går du då?
Mary, hur har det gått?!
Mary, åh vilken jobbig situation! Hoppas du får gå dit och se det svart på vitt!
Mary, när ska du till din BM?
Jag har testat allt typ och just nu äter jag Trinovum 28 och dom är jättebra! Får behålla sexlusten och allt det där!
När jag fick dom sa dom åt mig att det var minipiller eftersom dom jag testade tidigare fick mig att förlora sexlusten och när jag väl hade den där blev jag inte våt. Så dom gav mig minipillret trinovum.
Tabletterna tog slut så jag ringde och bad om ett e-recept och fick då vet att det var p-piller! Nu har jag inga problem med blodtrycket och så men tänk om jag hade haft!
Jag har aldrig gått upp i vikt utav p-piller eller minipiller, p-ring eller p-plåster så jag har inte oroat mig över det. Jag har haft mens som man ska ha och har aldrig haft några mellanblödningar eller så. P-stav vågar jag inte använda då jag vet flera som blivit gravid med det flera gånger i rad!
P-piller Cilest 28 - Ingen sexlust, Inte våt, Mensvärk.
P-piller Trinovum - Används nu och är perfekt! Sexlust och allt får jag behålla!
P-ring - Gör bara ont och har en tendens att smyga sig ut.
P-plåster - Det dummaste som någonsin skapats! Måste bytas exakt på dagen, annars får det bli skyddat i två veckor. Lossnar lätt. Får känslan av att den inte skyddar. Vita fläckar efter solning.
Trinovum fungerar bäst för mig iaf!
Jodå, glömde gårdagens p-piller men chansen att bli gravid är väll rätt liten? Vill verkligen inte ta dagen-efterpiller.. Men jag hade inte sex igår så..
WOHO! Jag prickade svar 400!
Mary, hur gammal är du och din pojkvän?
Och till er andra, HAR NÅGON PLUSSAT?