Inlägg från: Barnakär |Visa alla inlägg
  • Barnakär

Unga som längtar efter barn

Jag?

• Barnakär

Nervöst.. Riktigt nervöst eftersom jag är den blyga typen. Kommer stå där i ett hörn och hoppas på att någon kommer fram till mig och hälsar! :D

• Barnakär

Mary, glad? Jag ska visa huggtänderna! XD

• Barnakär

Skrattigtjej: Försöker du få barn men lyckas inte? Då tycker jag snarare att det vore tvärtom. Hon ska fan tänka på situationen! Det är som att vifta med en vodkaflaska framför en fattig alkolist!
    Dålig stil utav henne! Hon borde fan kunna fatta! Aarg! Nu blir jag förbannad! Störda människa! (ursäkta..)

• Barnakär

lovelyy, jag med.. Börjar gymnasiumet imorgon är skitnervös!

• Barnakär

Hallå! Nya nyheter om lägenheten! Vill ni veeetaaaa? :)

• Barnakär

Alfons la ett bud på 700 000 och nu ska vi tydligen bestämma möte med föreningens ordförande så jag antar att vi har fått den? Lägenheten/källaren är också borttagen från internet.
    Men både jag och alfons känner att han har blåst oss så nu ska vi ta reda på om någon ens har budit före oss eller om han bara blåser oss..

• Barnakär

Mary, jo men det vi menar med att han blåser oss är för att vi tror inte att någon har budit före oss.. Vi tror att han bara har sagt någonting för att få mer pengar för den..

• Barnakär

Lovelyy, var det inte du som kanske var gravid? När hade du tänkt ta gravtestet?! :D Håller tummarna!
    Läger föresten ner bloggen ifall om ingen vill ta över?
    Börjat skolan och det kommer bli rätt mycket jobb där så..

• Barnakär

HAR DU PLUSAT LOVELY?!

Själv håller jag på att budslå om en lägenhet i bromma. Den i Sundbyberg sket sig, mäklaren försökte blåsa oss.. Han ljög om massa saker som sedan visade sig inte stämma..

• Barnakär

Jo men sen är det ju lån på 1.5 miljoner som ska betalas..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn