Unga som längtar efter barn
Eftersom du berättade att han går ut skolan om 2 år, tänkte att du kanske var i min ålder :)
Eftersom du berättade att han går ut skolan om 2 år, tänkte att du kanske var i min ålder :)
Någon vaken? Kommer ni ihåg lilla mig som dyker in en gång i månaden? :)
Jodå! Tänkte bara säga lite blygt att jag startat en föräldrarblogg ni gärna får läsa! Visserligen har jag inte barn eller så men jag älskar ju barn så varför inte! Jag startade den idag så förvänta dig inte för mycket..
foraldrarbloggen.blogg.se
Vad tror du? Vill du bli min första läsare? :)
Lovelyy, har du läst bloggen än? Vad tycker du? :)
Japp! Jag vet att jag inte har barn och så men eftersom jag älskar dom så mycket och gör ingenting annat än att titta på barnprylar så tänkte jag, varför inte? Ni får jättejättegärna läsa och kommentera dagligen. Känns roligare att skriva om man har någon som läser! =)
Jo jag vet, samma sak här! Gillar jungelmönstret jättemycket!
Vad roligt! Glöm inte att kommentera då och då =)
Nio månader finns redan i länkarna till vänster och babycenter hoppar jag över. Tar bara med informationssidor till vänster (såsom familjeliv och Nio månader) men däremot om du vet någon bra sida där dom säljer barn eller gravidkläder som jag inte har skrivit upp får du gärna tipsa om!
Jättebra och verkligen jättekul att ni tycker om det! :) Nytt inlägg är även skrivet. :)
Har ni tips om sidor, föräldrarskönhet som ni tror kan tänkas vara underbart så tipsa mig gärna om det! :)