Unga som längtar efter barn
Mary; Är din kille bilbög? Allt med bilar är viktigare? Kanske dom kan hjälpa varandra med bilen i såfall medans vi tjejer gör nytta och klättrar och har sig!
Mary; Är din kille bilbög? Allt med bilar är viktigare? Kanske dom kan hjälpa varandra med bilen i såfall medans vi tjejer gör nytta och klättrar och har sig!
Liiv, vart tog du vägen? Klättrar du ofta och mycket eller tycker du bara det är kul?
Mary; Haha okej! Vad gör din kille då?
Mary, min är tvärtom. Tränar aldrig, äter onyttigt (tur att han är byggare och inte kontorsarbetare, då hade han varit så överviktig som man kan bli! Nu är han smal men shyssta armar :P) , älskar bilar, älskar bilar, bilar bilar bilar, har en tendens att alltid bli aspackad på fest eftersom han måste visa att han kan dricka en liter rent för sina polare..
Mary; Vi är inga partymänniskor heller men då vi väl gör något, då måste han visa vad han går för..
Det ligger några bilder på mig och Alfons i fotoalbumet. Där han klättrar, dit ska vi! Och vad tycker ni om min nya korta frisyr?
Färglinser? Till vilken färg? Jag skulle vilja ha bruna ögon och jag hoppas att vårat barn får alfons ögon för dom är så fina! Mandelformade, svarta långa ögonfransar med en jättefin brun färg.. Aaah!
Vertical, som dom hette innan salveo, har 150 leder och är 26 m hög och 55 m bred.
Mary; Ingen fara! Hans mamma är jugoslav och han mamma är svensk. Han ser svensk ut men ändå inte. Som tur är är han inte lika hårig som han farsa! :D
Misshellen, jo vi snackar skit om våra pojkvänner! Har du tittat på bloggen än? ;) Dom andra tycker om den, tro det eller ej :)
Mary; Jo , precis. Prova att förminska kortet, kanske är för stort..