Inlägg från: Butikslager |Visa alla inlägg
  • Butikslager

Unga som längtar efter barn

Starkt gjort av dig Mary!!
    Kämpa på och gör ingenting som du inte trivs med!

• Butikslager
    MissMary skrev 2007-09-17 18:46:31 följande:
    Absolut inte...Har gett han ultimatum och lite andra grejer som han måste ändra på om de nångång ska funka igen..känner mig stolt
    Det är en bra början! Men låt det inte gå för lång tid innan han ändrar sig, för då blir det ingenting! Massa tomma löften.

Du ska känna dig stolt! Det är inte det lättaste!
  • Butikslager

Det är bra gjort Mary!
    Du ska se att allt blir mycket bättre nu. Man måste kunna ställa krav på varandra!

• Butikslager

Äääh, afto är väl härligt?
    Mikrofonskalle?
    Ta inte illa upp bara! :P Men jag diggar mikrofonskallar! Alltså frillan.. :P

Jag är dödstrött ska ni veta brudar, trettontimmars skift nu både lördag och imorn också.. :(

Jag håller på att köra taktiken "lämna-öppen-sidor-med-artiklar-om-hur-underbart-och-jättebra-det-är -med-barn-trots-att-de-är-oplanerade-" på pojkvännen.. Undra om det fungerar?

• Butikslager
    MissMary skrev 2007-09-23 18:16:42 följande:
    Japp de gör jag och jag uppskatar din ärlighet jaj86 - nej fy fan heller att det är..nu ska jag leta mig en ny och vettigare karl
    Vilket svin!
    Tur att det blev som det blev då! Och det är bra av dig att bryta, det tycker jag verkligen. Lycka till med att hitta en ny man! Förhoppningsvis en bättre en! :)
    Vad vill du ha för karl? Kanske kan skicka ner en härlig norrbottning? ;)

Idag är jag sjuk :/ Var tvungen att sjukanmäla mig.. Första gången!
  • Butikslager
    MissMary skrev 2007-09-24 12:14:54 följande:
    ja visst är han ett svin..minst sagt..patetiska jävlen ! tackar..jaa jag hoppas påe n b'ttre karl å vettigare för den delen haha.. jaaa skicka ner en från norrbotten du..har du förslag på nån ? ush trist å va sjuk..förkyld ? eller va är du för sjuk?
    Hehe, jag har flera bra karlar! Det beror på vad du söker. :)
    Nå speciella krav?

Förkyld, hostar och slemmar och har feber och huvudvärk och har ont i hela jävla kroppen. Inte roligt för fem öre! :(
  • Butikslager
    MissMary skrev 2007-09-24 12:21:28 följande:
    usch låter itne alls bra..du får be sambon din ta hand om dig sen när du kommer hem jag gillar långa killar (längden snackar vi om,så de inte missförstås hehe) lagom vältränad..inte nån rund liten sak :p hmm..det är väl de ända jag kan komma på just nu..hårfärg och sånt spelar ingen roll så länge det inte är spygrönt eller ill gult
    Det är väl inte riktigt sambo. eller jo, de kommande veckorna.. :P Vi bor hos hans föräldrar just nu, och de är i grekland för tillfället. Annars sover jag här men säger att jag "bor" hos mamma.. Men vet inte vad jag ska kalla det. :p

Har en riktigt snygging som heter Tom! Han har en tvillingbror som heter Kai, men han är tyvärr upptagen. De är födda i Norge men har bott i Kiruna sen treårsåldern. Tränar Innebandy, fotboll och håller på med musik. Riktigt duktiga musiker! Eller dom är duktiga på allt det tar för sig. Dom är 20.. Fyller år 17mars. Kör Audi.. Underbart trevliga, omtänksamma och jättefina killar!

Haha, jaa. Båda är väldigt lika varandra. Samma intresse, likadan bil. Osvosv. :P
Svar på tråden Unga som längtar efter barn