Inlägg från: Butikslager |Visa alla inlägg
  • Butikslager

Unga som längtar efter barn

Sitter och längtar efter barn som fan.

Just nu vill jag bara ha ett jobb och en lägenhet! Är less på att bo hos mamma igen och efter sommarjobbet har jag bara springvick kvar.

Dumma stad som varken har jobb eller lägenhet. Hur fan ska man överleva här?

• Butikslager

Kiruna..

Men vill inte ta ett lån.
    Green Cargo kommer söka minst 10 tjejer här till utbildning att bli lokförare. 20 000 inkomst under själva utbildningen. Allt betalt. Det ska jag söka.

• Butikslager

Fan jag vill också dansa! Det är ju svinroligt ju!
    När vi hade våran avslutningsshow så dansade vi street till Thriller! Sjukt roligt. Många av oss hade aldrig dansat tidgare. Man ångrar nästan att man inte börjat dansa tidigare. :P

MissH: Ja! Testa Cola-flaska! En bra grej om man vill veta att man har hängisar.

"Bättre en hängmatta i parken än hängpattar till marken."
    Som jag så ofta brukar säga.

• Butikslager

Hehe.. Fyfan, sitter här på jobbet.
    Har tagit ut min rast och satte mig här. Tur att det är folk inne på FL nu så jag har någon att prata med!

Vad ska ni alla göra ihelg?

• Butikslager

Jag jobbar på ett handikappboende! :)
    Eller ja, vikarierar.. Har bara två veckor kvar nu.

Diska är det värsta som finns. Sa till min pojkvän att jag vägrar flytta ihop om vi inte köper diskmaskin/tvättmaskin. Haha.

Idag ska jag åka till Piteå, min kusin har fått barn nyss så det blir dop i Luleå på lördag! Riktigt roligt måste jag säga.

• Butikslager

Jo jag trivs rätt så bra. Jag vet inte riktigt vad som händer, har sökt en del tjänster som personligassistent, men det är ju semestertider och så. Så där har jag inte hört något.
    Så jag vet inte riktigt.

Vi har snackat om att flytta ihop när jag får jobb och det finns nå lediga lägenheter. Här uppe är det fan tre års väntetid på hyres om man inte ska hyra privat. Och att köpa lägenhet är inte direkt någon höjdare. Men vi får se, vi får se.
    Killen har ju fast på bilprovningen och tjänar bra :)

Ja, har träffat lilltjejen två gånger redan. Hon är söt som socker. Rödhårig och allt! :) Hujj, efter helgen lär jag vara mer barnsugen än tidigare.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn