Inlägg från: Butikslager |Visa alla inlägg
  • Butikslager

Unga som längtar efter barn

Min pojkväns nu avlidne hund hette Joy! :P

Eller nja, HAN hette "Enjoy me".. Men kallades Joy.

• Butikslager

Förresten Lovelyy: Roligt att ni har börjat försöka nu! Viket flyt du har! :) Och var det den dära gråa katten som du ville ha? :)

• Butikslager

Gah, jag är SÅ bejbissjuk att jag har ont i magen. Fan, varför kan det bara inte vara om ett år och så har jag ett fint heltidsjobb och en trea centralt? SNÄLLA gud, fixaru det till imorn? :)

• Butikslager
    MissHellen skrev 2007-08-09 21:46:40 följande:
    Jag håller med om bäbissjukan Hua! De är jobbigt.. Vill bara att min mens ska komma så vi kan göra ett nytt försök med försök nummer tre (blev ju inget denhärra månaden, nu när jag for hem te mamma o pappa:/)Hur går de för er då? Har ni sagt att ni ska vänta eller?
    Jaa, vi har väl sagt det.. Vänta tills jag får fast jobb iaf.. Sen är det väl bara köra på. Men jobb överhuvudtaget här i Kiruna? Pfft..
  • Butikslager

Niccisen: Vart jobbar du natt?

Jag har börjat för en kvart sen.. Jobbar näst sista dagen idag. Sen är jag arbetslös. Mindre roligt. :( Såg FYRA biler på vägen hit. Typ 5km. Körde alltså genom stan. Är det Kiruna som är litet eller är det onormalt att stiga upp såhär tidigt på en Lördag? Jag tror mer på andra alternativet.

Vill hem till gubben och sängen! :/

• Butikslager

Jag bor i Kiruna. :D

Michael Connaly's Poeten är en av de bästa böckerna jag läst! Så om ni gillar deckare så har ni en bra bok där!

• Butikslager

barnakär: Förstår precis vad du menar med "Köp det då! nej just ja, du har ju inte pengar.." min förra kille var likadan! Vi bodde ihop, jag gick i skolan och han fick A-kassa.. Sen när det blev bråk om någonting så var det alltid, men du betalar ju inte ens.. osv. Jag blev tokig. Kanske därför vi inte är ihop idag.. :P

Förresten, om jag kommer till sundbyberg så hakar jag gärna på och klättrar! DET ÄR JU DET BÄSTA SOM FINNS. Jag älskar att klättra. :D

har jobbat som en gnu flera veckor.. Har idag jobbat 16 dagar i sträck. Känner mig lagomt mör.

• Butikslager

Fifan, är just påväg till arbetsförmedlingen. Det är ju också ett jävla påhitt.

Hittade förresten det perfekta jobbet för mig på deras hemsida! Fritidsledare, på den lokala ungdomsgården. Jättefina lokaler och så. Och jag som verkligen vill jobba med ungdomar. Det hade varit perfekt! Jag till och med ringde hon som var ansvarig (jag HATAR att ringa, får i princip panikångest) och pratade lite med henne. Jävla vilken adrenalinkick. Hon kände igen mig sedan jag snackat med henne tidigare om jobb där på Ungdomsgården.

Jag hoppas verkligen jag får det här, slippa arbetsförmedlingen och jobba med ungdomar! Kan det bli bättre? :P

• Butikslager
    TheLove skrev 2007-08-23 10:40:59 följande:
    Va duktig du är gumman! Jag vill också hitta ett jobb men ingen vill ju anställa mig Vill ha ett heltidsjobb så jag kan få lite bättre FP om jag nu är gravid nu... mådde inte illa nått när jag gick upp men efter jag ätit frukost började jag må skit illa igår mådde jag dock inte illa alls, innan dess var det 5 dagar med illamående...
    VISST ÄR JAG!? :D Helnöjd över mig själv. Men nu kommer jag väl antagligen inte ens få jobbet, men jag hoppas. Jag hoppas värre än någonsin! :)

OOh, ja, ni har ju satt igång nu! Guuud vad roligt. Jag är bebissjuk så jag håller på å dö. Drömde inatt att jag fick tvillingar. En mörkhårig pojke och en ljushårig tjej.. Spännande värre. :) Och samtidigt drömde killen om låten "Fan, fan, fan en bebis tog min frihet iväg." Haha, så han nynnade på den hela morgonen.

Men bara jag får en fast tjänst någonstans så ska vi försöka fixa eget och sen starta bebisverkstaden! :) Han sa igår att han inte skulle ha barn på tre år, men när jag blev lite tjurig sa han "Gumman, du ska inte ta allt så allvarligt!" Haha. Så jag vet fan inte vad han vill. Menmen, blir jag gravid så behåller jag. Och det vet han. Och inge piller här inte, rumpan börjar växa och den är fan stor nog som den är ju. :P
Svar på tråden Unga som längtar efter barn