Unga som längtar efter barn
Min pojkväns nu avlidne hund hette Joy! :P
Eller nja, HAN hette "Enjoy me".. Men kallades Joy.
Min pojkväns nu avlidne hund hette Joy! :P
Eller nja, HAN hette "Enjoy me".. Men kallades Joy.
Förresten Lovelyy: Roligt att ni har börjat försöka nu! Viket flyt du har! :) Och var det den dära gråa katten som du ville ha? :)
Vilken söt kissekatt. :)
Gah, jag är SÅ bejbissjuk att jag har ont i magen. Fan, varför kan det bara inte vara om ett år och så har jag ett fint heltidsjobb och en trea centralt? SNÄLLA gud, fixaru det till imorn? :)
Niccisen: Vart jobbar du natt?
Jag har börjat för en kvart sen.. Jobbar näst sista dagen idag. Sen är jag arbetslös. Mindre roligt. :( Såg FYRA biler på vägen hit. Typ 5km. Körde alltså genom stan. Är det Kiruna som är litet eller är det onormalt att stiga upp såhär tidigt på en Lördag? Jag tror mer på andra alternativet.
Vill hem till gubben och sängen! :/
Jag bor i Kiruna. :D
Michael Connaly's Poeten är en av de bästa böckerna jag läst! Så om ni gillar deckare så har ni en bra bok där!
barnakär: Förstår precis vad du menar med "Köp det då! nej just ja, du har ju inte pengar.." min förra kille var likadan! Vi bodde ihop, jag gick i skolan och han fick A-kassa.. Sen när det blev bråk om någonting så var det alltid, men du betalar ju inte ens.. osv. Jag blev tokig. Kanske därför vi inte är ihop idag.. :P
Förresten, om jag kommer till sundbyberg så hakar jag gärna på och klättrar! DET ÄR JU DET BÄSTA SOM FINNS. Jag älskar att klättra. :D
har jobbat som en gnu flera veckor.. Har idag jobbat 16 dagar i sträck. Känner mig lagomt mör.
Fifan, är just påväg till arbetsförmedlingen. Det är ju också ett jävla påhitt.
Hittade förresten det perfekta jobbet för mig på deras hemsida! Fritidsledare, på den lokala ungdomsgården. Jättefina lokaler och så. Och jag som verkligen vill jobba med ungdomar. Det hade varit perfekt! Jag till och med ringde hon som var ansvarig (jag HATAR att ringa, får i princip panikångest) och pratade lite med henne. Jävla vilken adrenalinkick. Hon kände igen mig sedan jag snackat med henne tidigare om jobb där på Ungdomsgården.
Jag hoppas verkligen jag får det här, slippa arbetsförmedlingen och jobba med ungdomar! Kan det bli bättre? :P