Unga som längtar efter barn
Folk behövs alltid, speciellt till affärer och sånt, folk som kan jobba helger eller kvällar eller vikariera för någon. GÅ DIT! :)
Och Lynn, kisselikissa på stickelistickan. Vi är nyyfis. Kan inte jobba ordentligt här ju!
Men kasta bara in ett CV som är utskrivet på papper då? Med bild och hela faderullan! :)
Mary, vad är det för jobb? :) Och ja, arbetsförmedlingen suger pung. Men om jag vill ha någon ersättning och så måste jag dit. Fast jag får ändå ingen, för att jag inte är tjugo än. Men får möjlighet att börja på en sak som heter kompassen som hjälper till att skaffa praktik och via den få fast senare..
Socialen ja. Jag VILL inte ha hjälp av soc. Bor ju hemma nu för tillfället men om inte jag hittar ett jobbn snart så kommer jag inte ha pengar nästa månad. Och då blir det jobbigt. :/
Jag har beställt tester från teslagret, och dem testerna kan visa positivt från BIM -7!! Så här sitter jag med 10gravtester. Haha. Billigt var det iaf. 20stycket för 90kr, blev 130inklusive frakten. Inte farligt alls med tanke på att man kanske får två stycken för det priset om man köper i affär.
Guuud vad kul lovely! :D
Jag tror du är. Det hade ju varit kul ju. :D
Jag är på jobbet som vanligt. Sista dagen idag, sen äntligen LEDIGT! :D
Jag längtar efter barn mer och mer. Måste smörja killen lite mer. Hehe.
Fått mitt lönebesked igår.
Jag kommer plocka ut TRETTONTUSENFEMHUNDRA! :D
Sen 2300 till från att jag jobbade natt en helg på grillen.
Sextontusen, 16 000:-.
Fifan, min största lön ever.
Nu måste jag sparasparaspara. Tänk om jag inte får jobb, då blir det knapert.
Ha en bra dag brudar! :)
Kram på er allihopa.
Sextontusen is the shit alltså.
Men jag är sån jävla slösa så det kommer vara slut på två vecor.
Huhu, äh, får ta och spara. Föra över till pojkvännen som har handelsbanken, så om jag vill impulshandla något får jag vänta i tre dagar innan pengarna kommer in. :P Bra taktik huh?
Är så jävla nervös över jobbet som fritidsledare på ungdomsgården. Jag håller på å smälla av alltså. Träffade en av de som jobbar där och han sa: "Jasså du Ida, hörde att du sökt jobbet på UH.." Jag bara: "Vafan, hur vet DU det?!" Han hade tydligen hört när jag snacka med hon jag ringde till. Men han sa åtminstone att hon låtit positiv. Så jag HOPPAS! AAAAAH!
Jag blir TOKIG. :D
Morron tjejer! :)
Tack för att ni är så gulliga. :)
Ska iväg på Blackrace med pojkvännen nu. Kommer in sen! :)
Kram
Jag och älsklingen har också ätit Kinamat idag.
Mumsigt värre. :)