Unga som längtar efter barn
Hehe.
Fan vad trist väder vi har här.. :(
Regnregnregnregnregn.
Hehe.
Fan vad trist väder vi har här.. :(
Regnregnregnregnregn.
Ha en extra tröja runt midjan? :P
Hem till gården? Njae. Inte det inte.. :P
Tänkte en sak brudar..
En kompis till mig tog ett gravtest för en vecka sen och ett igår, båda visade plus. Nu har dom försvunnit! Plussen alltså. Vi tyckte det var konstigt. Men det kan visst hända, det visste jag inte..
Var ju på dop i helgen. Fasen vad jag längtar efter en knodd!! :/
Jaa.. Hon har sparat testerna och nu har plussen försvunnit..
Hon skrev en tråd här och folk sa att det tydligen kunde göra det. Men tycker det låter konstigt.
Jo, hon har ringt..
Men de har inte ringt upp. Kiruna sjukvård. Värre finns inte.
Lycka till! :)
Vad tråkigt Marylicious!
Bannlys mensen.
Men bättre lycka nästa gång!
Godmorgon brudar! :)
Här sitter man på jobbet. Är inne på min långvecka. Tio dagar i sträck där fem av dom är tolvtimmarsskift. Fifan.
Har dessutom mensvärk. Hur ska detta gå?
Kram på er! :)
A flikka skrev 2007-08-04 17:28:11 följande:
Fan vad ni är tysta här! :(
Jag jobbar på i vanlig takt. Idag blir det jukkasmarknaden med två i boendet. Men jag är bara trött och vill hem till sängen med älsklingen. :/
Snackade med min kusin igår som tyckte att jag skulle bli gravid nästa år, för då skulle hon försöka bli med syskon åt sin lilla Ellen som nu är nästan fyra månader! :)
Och en annan kompis, ett år yngre än mig fick också barn i förrgår. Inte lätt när alla omkring sig ploppar ut ungar till höger och vänster. JAG VILL OCKSÅ!
Ni kan gå in och kika kusinens barn på www.D0nnan.blogg.se och kompisens på www.evilberg.se! Dösöta båda två.
Ensam på jobbet, alla sover. Jag måste ju sysselsätta mig med något! Så därför sitter jag och skriver långa obetydelsefulla inlägg här. Hata mig inte. :P