Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn

Skönt att magen är liten och samtidigt att bebisen mår bra =) Men skulle vara mysigt med en liten kula om några veckor iaf:P

• AngelicaJ

Ja jag antar väl det :P Bara halva tiden kvar nu =) Hoppas andra hälften går lika fort...

• AngelicaJ

Jodå det e bra med oss :P Ja kan ju inte bara svika oss sådär!

• AngelicaJ

Jag kollar på mssa bebis grejer! Köpt massa också :P Jo har mått illa men nu känns det bra =) Sj då?

• AngelicaJ

Hmm trist att cb visade minus men vi håller fortfarande tummarna =) Klippt av mig mitt långa hår.. blev bra men känner lite ångest och saknar håret.. Men men kan ju inte göra så mkt åt det :P

• AngelicaJ

Jo det är synd att man inte kan ha olika frisyrer varje dag :P Lr jo det kan man, jag kanske ska satsa på peruker?

• AngelicaJ

Hej hej!
    Skönt å höra att ni är på så bra humör. Känner mig också glad, beror nog på att jag ska spela innebandy match sen =) Första för säsongen, bara en träningsmatch men ska bli så kul.

Triicana: Här har vi en bulle i ugnen och våran lille är beräknad till den 13/2.

• AngelicaJ

Haha ni är bara för roliga =)

Klar med allt skolarbete som ska vara inne till 5/10. Känns så skönt att ha ledig tid med gott samvete. Är nog första gången jag får in allt i tid!

• AngelicaJ

Jag är också filmoman.. Kollar på film varje kväll innan vi ska sova =) Igår såg vi Bridge to Terabithia den var sådär. Annars gillar jag nya beck filmerna, men kan inte få för mycket av Gunvald Larsson :P

• AngelicaJ

Välkomna alla nya =) Ser att vi fått in en ösgöte till... Nu blir jag nyfiken på vart du bor miiika :P

Lycka till alla ni som försöker och hoppas det tar sig snart =)

Allt bra med alla idag? Vad har ni för er?

• AngelicaJ

Morrn morrn =)

Det är jätte bra, ska åka och jobba några timmar. Ska bli kul har inte jobbat på Donken på en månad nu eller något så ska bli kul å träffa arbetskamraterna.
    Men samtidigt känner jag mig stressad.. Har tagit på mig att ha styrelsemöte här hemma och det ser förjävligt ut så ska hinna städa lite idag med =/

Själv då?

• AngelicaJ

Miss Mary: Nej klart du inte ska lämna oss.. Du tillhör ju gänget!

Grattis niccisen hoppas det förblir ett plus nu då =))

Liv: Van va nice med så mkt pengar =) Jag har 1000 kr över när jag betalat alla räkningar. Sitter dock och väntar på pengar från csn. Hoppas de kommer nu i dagarna, annars blir de fattigt. Men jag har ju sambon som hjälper mig om de skulle vara något så det är ju bra =)

• AngelicaJ

Precis.. så lämna oss inte :P Vi vill ju vara med i din jakt på en ny karl och veta vad som händer i ditt liv ;)

• AngelicaJ

javisst ska du hänga kvar =) ser ingen anledning att inte göra det :P

• AngelicaJ

Grattis =) Fan va skoj! Jag har BF 13/2-08 och är i vecka 21. Har gått ganska långt men har fortfarande inte fått den där bebismagen än =(
    Men imorse väckte jag sambon vid halv 6 för att magen var stenhård och lillen levde fan där inne ;P Så imorse fick han käna lillen röra på sig / sparka för första gången!

• AngelicaJ
    Butikslager skrev 2007-09-30 19:14:27 följande:
    Tjena brydar!Hur har helgen varit för er? :)
    Den har varit helt ockej =) Mys med sambon i fredags kväll och i lördags så hade vi städ dag. så då rensade vi massa och åkte iväg med massa sopsäckar till myrorna. Sen igår var mamma och pappa här och käka mat och så där. Så det har varit en bra helg! Sj'lv då?
  • AngelicaJ

Hmm, hade 1 inskrivning sen fick jag komma tillbaka nån månad senare =/

• AngelicaJ

Jag gick till läkaren för jag ville ju göra abort i somras. Fick nått hormon sprut och gjorde slut med killen och skulle göra abort så då undersökte de mig men sen ångrade jag mig ganska snabbt och gick på inskrivning nån dag senare. Skulle då ha gjort en undersökning men eftersom jag nyligen gjort en så behövde jag inte göra det igen så jag tog bara blodprover och pratade.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn