Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn

hej! hänger inte så mkt här pga av att målaren är här och tapetserar så har dragit ut kablarna till bredbandet. Hoppar in lite då och då på mitt mobila bredband. Men idag e han nog klar med hallen och då kan jag nog koppla in det ikväll.

Är du inne Lynn? Tänkte om jag skulle komma till dig senare? Om det går. Vill ju se hur du bor.

När har ni BM då tjejer? Så man kan hålla lite tummar :P

• AngelicaJ

jo imorrn går nog bra. Klart du ska vara med honom när han kommer. ok, om jag kommer ihåg och hittar mina äl tester så tar jag med dom imorrn.

• AngelicaJ

Hehe, nej då. det e lugnt, har du lite vatten blir jag så nöjd så :P Blir efter, kan inte lämna shiela själv hemma med målaren då får han inget gjort :P Så får bli när kalle kommit hem. Runt 17 tiden. Kanske kan käka pizza hos dig eller ngt?

• AngelicaJ

hej!

Här var det lugnt idag. Så vad gör alla?

• AngelicaJ

Hmm våran kyl har också pajjat. Det är för kallt i det, allt blir is :P Så nästa torsdag kommer dom. Men jag tycker att det är akut, maten blir ju förstörd. Men men de hade ingen tid innan så får väl stå ut.

• AngelicaJ

Jadu, röt månad och allt så känns lite jobbigt. Men men fi får köpa den mat vi ska ha för dagen :P

• AngelicaJ

Nej de tycker inte jag heller. Men går ju inte göra annat än att vänta tyvärr. vad gör du för skoj då?

• AngelicaJ

Jag kom precis hem från lovelyy, har varit hos henne och snackat lite skit och myst med hennes kattunge :P Nu ska jag börja laga lite pannkaka. jag å sambon är hungriga så blir väl att mysa framför tvn med lite mat. Njae, magen har inte växt så mycket. Mest gaser och all mat man slänger i sig tror jag :P Men jag ser det som positivt för då kanske jag kan fortsätta träna ett litet tag iaf, innan magen blir för stor.

• AngelicaJ

Ja den var sååå otrligt gullig. en riktig kelgris.
    Jag tränar både fotboll och innebandy.

• AngelicaJ

Jo det är kul.. Spelade i en klubb innan men sa ifrån när jag fick veta att jag var gravid, trodde inte det var bra å spela. men bm sa att det inte var ngn fara så lirar i ett korplag, med blandat med killar och tjejer, riktigt skoj =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn