Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn

2,5 år :P Så det är ett tag kvar. Fast en del studielitteratur är rolig att läsa men ibland är det en pina att ta sig igenom dom.

• AngelicaJ

Fortsätta plugga om jag har orken till det annars studieuppehåll. Men det bästa vore om jag orkade, så jag kan ta ut mamma dagar på sommaren. Pluggar ju distans så e ju hemma hela tiden.

SKöööönt, nu gick målare. Nu är allt klart med tapetsering och måling så äntligen kan vi börja göra iordning allt =)

• AngelicaJ

Jo klart jag vill hinna njuta av bebisen men h*n kommer ju sova rätt mycket i början så lite tid borde jag kunna ägna mig åt skolan. Känns inte som det krävs så mkt tid åt skolan bara diciplinen som saknas hos mig men har lovat mig själv att bli bättre på att ta tag i uppgifterna.
    Kommer absolut inte fortsätta plugga om jag ser att det inte fungerar. Familjen går i första hand.

• AngelicaJ

Niccisen vart pluggar du? Pluggar också på distans ii norrland, luleå för att vara exakt.

• AngelicaJ

Såg det inte som kritik :P Jag kanske svarade konstig. Bebisen kommer gå föra allt som sagt ´men jag hoppas på att få klart mina studier så snabbt som möjligt, vill ju börja tjäna lite pengar så småming om.

• AngelicaJ

13/2 =) Vet inte om du missade mitt inlägg, vart pluggar du nicccisen?

• AngelicaJ

OJ vad klockan är mycket.. Ska spela fotbollsmatch och grabbarna kommer och hämtar mig 17.15 i centrum. Måste byta om och ta inlinsen dit :P

Ha det bra

• AngelicaJ

Jo det skulle vara häftigt mary, men oavsett dag så kommer det ut ett kärleksbarn =)

Jag ska upp till skolan första gången ibörjan på september, så ett tag kvar iaf =)

• AngelicaJ

Det får bli en överraskning. Killen vill inte ta reda på och jag vet inte riktigt vart jag står när det gäller den frågan men eftersom han inte vill så struntar vi i det.

Vad görs då?
    Själv väntar man på sambon som e på väg hem med pizza =) Mumms, så rörigt här så orkar inte laga mat :P

• AngelicaJ

mary: igår blev det en enkel vesuvio annars är kebabpizza en favorit =)Sj då?

MissH: hehe vi torskade med 11-0. Men det var rättt väntat att det skulle bli stortorsk. mötte de som ligger 2:a och vi liger näst sist. Vårat lag har bara vunnit mot de som ligger sist :P Men det var skoj att spela.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn