Unga som längtar efter barn
Ok men enligt uträkningen här på fl så ska du ha 10 april. Och du är i vecka 6, 5+1. Det stämde för mig och har fortfarande samma bf, som fl räknade ut.
Ok men enligt uträkningen här på fl så ska du ha 10 april. Och du är i vecka 6, 5+1. Det stämde för mig och har fortfarande samma bf, som fl räknade ut.
Lycka till =) vad görs så här sent då?
Hehe det tar nog ett tag =) Hon har väl precis fått hem honom?
God morgon =)
Sitter faktist och pluggar, tycker det är riktigt skoj att plugga idag. Hoppas jag får fler sånna dagar.
Csn har ju dragit in utbetalningen på grund av att jag saknar poäng. Så nu måste jag lägga i högväxeln å få in de poäng som saknas så jag har råd att leva.
Igår var sambons son här =) Vi har ju inte träffat han sen i maj, så nu har advokaterna kommit överens om att han ska vara här varje söndag i 3 veckor till och sen börja sova över =) Känns hur bra som helst och jag är så glad för min sambos skull. Han var hur gullig som helst mot sonen och det kändes bra eftersom han ska bli pappa åt våran bebbe =) Sen var det väl några saker som han behöver lära sig. Typ ta av kläder, byta blöja mm :P Han var så försiktig när han klädde av ungen. såg ut som barnet var av glas, det är ju iofs bra att han är försiktig men det tog ju lång tid innan kläderna var borta.
Usch va trist att vara sjuk =/
Ja, jag lekte fotograf igår. Ville inte störa så mkt, de behöver ju få lite tid själva. Så jag bara observerade och tog en massa kort på dom. Såå söta. Men tiden gick så himla fort, sambon vill ju försöka ta igen det han missat men det är ju svårt på bara några timmar. Men det blev ett snabb besök hos farmor och farfar och sen busade de, badade, åt mat och det var hur mysigt som helst att bara titta på dom =)
Jo men nu är papper påskrivna av både mamman, tingsrätten och sambon så nu kommer han vara hos oss varje söndag i 3 veckor och den börja sova över. Så om mamman bryter mot det så är det ju ett brott. Förstår inte hur man har mage till att hindra barnet att träffa sin far och tro att det är det bästa. Den enda som är nöjd är ju hon. Så synd om barn å pappor då mamman e korkad :P
Hehe har för mig att jag sagt att han skulle komma, men men :P Jo det var kul att det gick så bra =)
Nu har jag lämnat in en del arbeten och har jag godkänt på alla så har jag de poäng som krävs för att få utbetalning.
God morgon =)
Vaknat på rätt sida idag med, dags att hugga tag i skolböckerna :p Känner mig sååå duktig!
vad skönt det lät att sitta i solen och läsa en bok. Kanske ska sätta mig med skolboken utomhus. Får se hur det blir.
Vi kanske har skrivit det förut, men vart bor alla?
jag bor i Linköping.
Älskar att läsa böcker men har ju aldrig tid. har ju skolböcker att läsa. Men men får väl läsa när studierna är avklarade!