Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn

Det var ju de första symtom jag märkte, att jag var konstant hungrig. Håller tummrna för dig.

• AngelicaJ

Jag äter mitt val kvinna, visst är det dyrt men en god hälsa e värd pengarna :P

Nu har jag varit å sett harry potter, den var helt ok. Nu ska jag nanna! sov gott

• AngelicaJ

Här är jag :P Men kan tyvärr inte sitta hela tiden, men springer från och till.. Måste packa innan sambon kommer hem. Flyttar idag =)

• AngelicaJ

Vad ska ni andra göra idag då?

• AngelicaJ

Ja hon ringde igår.. Ska bli hur kul som helst. Men nu när jag kollar i lägenheten så inser jag att jag har hur mkt som hellst att packa. Så det blir nog en tuff dag. Sen ska jag hinna hämta nycklar osv.

Vad ska du hitta på då?

• AngelicaJ

Misssh:. Hehe mat nu? själv har jag precis ätit frukost :P

Mary: Hmm låter som du lyckats trycka in så du blir av med åäö, finns ett snabbkomando för att få tillbaka dem men kommer inte på det just nu.

• AngelicaJ

har du gjort gravtest? För du sa ju att du var hungrig också. Jag var också sån som aldrig kissade men nu kissar jag hela tiden.

• AngelicaJ

Jo hoppas det är en liten där inne, skulle vara kul å följas åt.

• AngelicaJ

Äntligen internet =) Missat lite antar jag. Ser att ni snackat lite om msn adresser så om ni vill adda mig :P ankan__j@hotmail.com (2 underlines).

• AngelicaJ

Hej på er alla!

Guuu vad varmt det är.. Skulle vilja besöka en strand men finns ingen det e gångavstånd till =( Får nöja mig med poolen på baksidan :P
    Igår var jag på ultraljud, var hur mysigt som helst. Ville inte gå därifrån.

Allt bra med er?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn