Unga som längtar efter barn
Hej på er! Har semester så har inte varit så aktiv här på senaste. Är nere på landet :P I mamma och pappas sommarstuga men nu har jag bokat in 30 min på bibliotekets dator =) Hoppas allt är bra med er?
Hej på er! Har semester så har inte varit så aktiv här på senaste. Är nere på landet :P I mamma och pappas sommarstuga men nu har jag bokat in 30 min på bibliotekets dator =) Hoppas allt är bra med er?
Hej hej!
Var ett tag sen.. Läget med alla?
Hej Niccisen!
Jadu nu är väl allt ok igen men fick någon knäpp förra veckan. Gjorde slut med killen och bestämde mig för att göra abort. Fick också veta att mamma har fått bröstcancer så var en skit vecka. Men jag ångrade att jag gjorde slut med killen så ringde någon dag efter och sa att jag ångrade mig och vi ska ha vårat barn. vet dock inte varför det blev som det blev, ska få prata med en kurator på tisdag. Men men nu känns det bra igen iaf!
Okej, mysigt att ni flyttar ihop =) Jo det blir väl lättare att pricka ÄL då, lycka till =)
Mamma mår väl inge vidare, gör väl ingen efter ett sånt besked.
Jo kan vara hormonerna, men jag vet inte. Lär nog inte få reda på exakt vad det e heller. Men som tur är känns det bra nu iaf =)
Lynn: Fan va soft=) Kanske tabletterna som gjorde det? Fan snart flyttar vi tjejen!
det e lugnt gumman, jag behöver plugga och packa :P Så jag hr att göra. Men först nu ska jag ju till kuratorn, känns jobbigt.
Läget med allesammans då?
Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra födelsedag!
Antar att hon menar kvar :P
God morgon =)
Allt bra här, gick precis upp. Skönt att ligga och dra sig lite :P
Hur många är det här inne som försöker få ett plus nu, har ingen koll längre. Det verkar som de flesta lagt det på is, stämmer det? Skulle vara skoj och veta.