Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

nu har jag varit på en promenad 1 timma..hua så skönt det är att röra på sig ibland

• MariaOMarkus

Så galet..satt och åt sushi med sambon idag ,tog 8 bitar och man brukar bli så mätt...men jag är fortfarande hungrig

• MariaOMarkus

jaa jag hoppas på att det är så

• MariaOMarkus

jaa jag kommer ihåg att du skrev att du va hungrig..man små äter ju som mest oxå..då man aldrig blir mätt..

Va hade för symtom sen,efter du plussat ?

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-26 16:24:29 följande:
    Sushi? Är de gott? Har aldrig vågat smaka Ojdå, men du kanske är med barn då! När har du BIM då?
    jaa sushi är gott..dock äter jag bara den vegetariska sushin

på Tisdag är BIM..
  • MariaOMarkus

f*n i helvet va killar är smarta..bo man ihop med en tjej tar man fasiken bort gamla kort på sina gamla ragg...

• MariaOMarkus

A flikka skrev 2007-07-26 17:09:06 följande:

AHA! tackså mkt mary :)
    så lite
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-26 17:16:24 följande:
    Okej Mäh, Då kanske de är ett pyre ändå? Har ni haft sex så det är "möjligt" eller vad jag ska säga?
    ska bli spännande och se..har dock ingen mensvärk denna gång nu innan mens...
    nej ingen sex här haha skojja bara..
    joo avbrutet men han råkade komma i mig runt de fertila dagarna + äl dagen..
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-26 19:06:53 följande:
    Ojdå, Då är de ju ganska bra(?) chans på att de blir nått Hur känns derå? Har du sagt nåe till sambon?
    Nej har inte sagt nåt..och säger nåt bara om de skulle bli ett plus (vilket vi hoppas på) ..lr jaa inte vi,utan jag..
    men hans skyldighet och skydda sig som jag sagt :P

hahah jadu..har man dplig kontroll över att veta när sperman vill ut så "råkar" man komma lite för tidigt :P hahahah nää va vet jag *skrattar*

försöker ni oxå nu ? när har du BIMoch äl? (i fel ordning haha)
Svar på tråden Unga som längtar efter barn