• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • RockOlga

heh jo, själv har jag inget på datorn, måste nog fixa ett jag med.
    jag drömmer också bara, men både jag och killen min vill verkligen ha ett litet kärleksbarn, men ingen av oss har inkomst för tillfället.. och de suger "/

Har du kille då?

• MariaOMarkus

Va trist att ni inte har inkomst nu när ni är sugna..Hur gamla är ni ? men ni får tänka på att när ni väl bestämer er för att skaffa så har ni pengar och kan ge erat barn allt

nej singel..va sambos för ett tag sen men de funkade inte så vi gjorde slut,eller jag rättare sagt..
    Så nu lever man singel livet vilket är både skönt och trist..vill hellre ha nån fast och serisöt..

• Butikslager

Välkommen rockolga! :)

Jag sitter och lyssnar på pojkvännen som ligger och snarkar i sängen :P
    Funderar på att gå och lägga mig, men då måste jag peta på honom så han håller tyst.. Har som svårt att sova när det är massa ljud omkring! (läs: snarkningar)

Har suttit och tittat America's got talent, vilka duktiga jävlar! Riktigt underhållande faktiskt. Men nu tog avsnitten slut och jag har som inget att göra. Så det får nog bli sängen ändå.. :/

• Unbornchild

Hoppar med här...
    vill oxå ha barn :)

Miika87

Tänkte bara säga att det är bättre att du Inte har sex varannan dag då kvaliteten på spermierna är så bäst när de får komma ut lite då och då :)

Har du testat med äl-stickor..för då kan du "spara" sexet till just de dagarn..chansen ökar mycket mer då :)

• MissHellen

Go morron brudar allt bra i dag?

Välkommen RockOlga o Unbornchild

Liiv, Haha ja Gunvadl är riktig het men de är han ju i värkligheten oxå Mår du bättre i dag?

• Miiikaaa

Unbornchild: Hej. Jo jag har använt äl-test i 3 månader nu..
    men vi får väl se.. det kommer väl någon gång...

• skrattigtjej

hejsan alla

miss mary hur går dt

ja ska maila min gyn nu snart

JAG VANN
    hon sa ja omöjligt skulle få mens och mens värk som innan utan proveran, hon komme hävda det är för tabletterna, tror ja inte på

ja torr ja tappat lite i vikt cykla ju annas varje dag

krama om er

• Unbornchild
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2007-09-26 09:08:44 följande:
    Unbornchild: Hej. Jo jag har använt äl-test i 3 månader nu.. men vi får väl se.. det kommer väl någon gång...
    Men har du fått nå utslag på stickorna då?
  • AngelicaJ

Välkomna alla nya =) Ser att vi fått in en ösgöte till... Nu blir jag nyfiken på vart du bor miiika :P

Lycka till alla ni som försöker och hoppas det tar sig snart =)

Allt bra med alla idag? Vad har ni för er?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn