• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Miiikaaa

haha okej....

Unbornchild skrev 2007-09-26 20:32:37 följande:
    aa..sen sminket jag köpte..det var en sån här..täckstift till ögonen..eller under ögonen från makeup store..en liten rund skit för 255 spänn ...Men jag vaar bara tvungen att köpa den..den är jättebra..utan den ser jag ut som att jag varit vaken e flera dagar..hehe
    någon här som ska se Gray´s anatomy ikväll?
  • Unbornchild
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2007-09-26 20:38:05 följande:
    haha okej.... någon här som ska se Gray´s anatomy ikväll?
    njaa..ska reprisen på söndag istället..idag är det Heroes
  • AngelicaJ

Morrn morrn =)

Det är jätte bra, ska åka och jobba några timmar. Ska bli kul har inte jobbat på Donken på en månad nu eller något så ska bli kul å träffa arbetskamraterna.
    Men samtidigt känner jag mig stressad.. Har tagit på mig att ha styrelsemöte här hemma och det ser förjävligt ut så ska hinna städa lite idag med =/

Själv då?

• Butikslager

Tjena brudar! Inte helt frisk än.. Snörvlar, snorar och hostar.
    Men snart så.. Jobbade igår iaf.

Idag kom lönen! :) 13.000 till bara mig! :) Shopping nästa. Dessutom tjejkväll på stan ikväll med massa reor. Synd bara att jag jobbar kväll..

• Niccisen

Hej tjejer
    hur går det för er?
    själv plussade jag imorse men vågar inte lita på det så ska göra två test till i dagarna

• Miiikaaa

ja jag hade lite svårt att välja mellan dom också...
    men så gick ju reprisen av heroes klockan 01.15 sen. haha!
    så jag valde Grey´s igår, det verkade så spännande på reklamen, och det var det!!!

Unbornchild skrev 2007-09-26 20:44:27 följande:
    njaa..ska reprisen på söndag istället..idag är det Heroes
  • MariaOMarkus

Funderar på o,m jag ska läman den tråd..jag planerar inget eller har ingen att göra bebis med..

så jag lämna er och lyckatill alla nu

Niccisen - hoppas plusset blir starkare för dig nästa gång du testar

So long

• AngelicaJ

Miss Mary: Nej klart du inte ska lämna oss.. Du tillhör ju gänget!

Grattis niccisen hoppas det förblir ett plus nu då =))

Liv: Van va nice med så mkt pengar =) Jag har 1000 kr över när jag betalat alla räkningar. Sitter dock och väntar på pengar från csn. Hoppas de kommer nu i dagarna, annars blir de fattigt. Men jag har ju sambon som hjälper mig om de skulle vara något så det är ju bra =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn