• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • miiillan
    Niccisen, guuud vad roligt verkligen!!!!! håller alla tummar i världen för dig!! åhh! massa grattis!!
    längtar till våren!!!
  • Niccisen
    jaj86 skrev 2007-09-28 21:52:42 följande:
    Niccisen, guuud vad roligt verkligen!!!!! håller alla tummar i världen för dig!! åhh! massa grattis!!
    Tack Hur går det för dig då, vilken vecka och så?
  • miiillan

jag är i vecka 12. 13 på tisdag, räknar och väntar på att veckorna ska rinna iväg så man får den riktiga magen! känner mig ganska svullen idag, jobbigt! och jag har ett av dieseljeansen som sitter hårt som satan, så tar nog en liten snodd där sen.

när blir det utkomst för den lill* i din magen nu då?

längtar till våren!!!
  • Niccisen
    jaj86 skrev 2007-09-29 10:04:09 följande:
    jag är i vecka 12. 13 på tisdag, räknar och väntar på att veckorna ska rinna iväg så man får den riktiga magen! känner mig ganska svullen idag, jobbigt! och jag har ett av dieseljeansen som sitter hårt som satan, så tar nog en liten snodd där sen. när blir det utkomst för den lill* i din magen nu då?
    Hehe okej, jag tycker mina byxor är trånga ändå iom att jag börjat gå upp i vikt innan jag blev med barn   Finns ju nåt man kan köpa till sen så de blir större i midjan, men vad det heter, det minns jag inte.
    Enligt FL så 4 juni, ska ringa BM på måndag och se när jag kan få tid till inskrivning.
    Vad har du fått för datum?

Angelica: Vilket BF har du fått?
  • AngelicaJ

Grattis =) Fan va skoj! Jag har BF 13/2-08 och är i vecka 21. Har gått ganska långt men har fortfarande inte fått den där bebismagen än =(
    Men imorse väckte jag sambon vid halv 6 för att magen var stenhård och lillen levde fan där inne ;P Så imorse fick han käna lillen röra på sig / sparka för första gången!

• Niccisen
    AngelicaJ skrev 2007-09-29 12:09:54 följande:
    Grattis =) Fan va skoj! Jag har BF 13/2-08 och är i vecka 21. Har gått ganska långt men har fortfarande inte fått den där bebismagen än =( Men imorse väckte jag sambon vid halv 6 för att magen var stenhård och lillen levde fan där inne ;P Så imorse fick han käna lillen röra på sig / sparka för första gången!
    Vad kul Går bebisen två dagar över tiden fyller vi samtidigt:P Men då har ju du kommit över hälften, superroligt!
    BF 4/6-08
  • skrattigtjej

hej allihopa
    gravida och icke gravida

hur mår ni alla

jag har inte haft ork elle tid att sexat sen ja fick redig mens hahhaa spy färdig på de ju, nått tips???

krama om er alla

• MariaOMarkus

tjoohoo nu har jag sätt hela säsongen av grey anatomy (säsong 3 som gå på tv) för er som ser den..oj så spännande :D nu ska jag kolla på säsong 4 avsnitt 1... annars för att berätta att jag hittat en kille som vill precis de jag vill WOHO han vill skaffa hus och familj preci som jag..snäll å trevlig är han oxå..ser ok ut,men har inte sätt så många bilder på han tyvärr men de skulle han fixa =) nu ser de lite ljust ut igen :P

• skrattigtjej

miss mary

vad roligt det ordnar sig för dig hålle tummarna för dig

• MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-09-30 12:59:43 följande:
    miss mary vad roligt det ordnar sig för dig hålle tummarna för dig
    tack va gulligt :D
    Everything is gonna be alright
Svar på tråden Unga som längtar efter barn