Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
jag är i vecka 12. 13 på tisdag, räknar och väntar på att veckorna ska rinna iväg så man får den riktiga magen! känner mig ganska svullen idag, jobbigt! och jag har ett av dieseljeansen som sitter hårt som satan, så tar nog en liten snodd där sen.
när blir det utkomst för den lill* i din magen nu då?
Grattis =) Fan va skoj! Jag har BF 13/2-08 och är i vecka 21. Har gått ganska långt men har fortfarande inte fått den där bebismagen än =(
Men imorse väckte jag sambon vid halv 6 för att magen var stenhård och lillen levde fan där inne ;P Så imorse fick han käna lillen röra på sig / sparka för första gången!
hej allihopa
gravida och icke gravida
hur mår ni alla
jag har inte haft ork elle tid att sexat sen ja fick redig mens hahhaa spy färdig på de ju, nått tips???
krama om er alla
tjoohoo nu har jag sätt hela säsongen av grey anatomy (säsong 3 som gå på tv) för er som ser den..oj så spännande :D nu ska jag kolla på säsong 4 avsnitt 1... annars för att berätta att jag hittat en kille som vill precis de jag vill
WOHO han vill skaffa hus och familj preci som jag..snäll å trevlig är han oxå..ser ok ut,men har inte sätt så många bilder på han tyvärr men de skulle han fixa =) nu ser de lite ljust ut igen :P
miss mary
vad roligt det ordnar sig för dig hålle tummarna för dig