• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • miiillan

kul med shopping!! har inte köpt något, fika då men det räknas ju inte hehe

vad har ni köpt då tjejer?

längtar till våren!!!
  • Miiikaaa

jag har köpt tre linnen, en v-ringad tröja och ett par byxor!
    gick på 750 kr...haha.

jaj86 skrev 2007-09-26 19:53:18 följande:
    vad har ni köpt då tjejer?
  • MariaOMarkus
    Unbornchild skrev 2007-09-26 19:25:28 följande:
    spara er till de dagarna..har ni gjort så..ha ingen sex alls tills dina äl-dagar..?
    Måste bara säg att jag håller inte med om de där.. =)
    jag tycker inte man ska vänta till äl dagarna..då blire ju mer som "göra barn-sex" bara och man kan ju inte njuta direkt..

bättre å ha sex varannan dag lr varje dag om man nu vill de..på ett eller annat sätt så tar de sig till slut tror jag..=)
  • Unbornchild
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2007-09-26 19:45:04 följande:
    nej jag brukar inte ångra någonting heller... men jag får ångest för alla pengarna som är borta.. haha!hur mycket köpte du upp idag?
    Hehe köpte ett par jeans för 500, smink för 255, sminkbortagningsmedel för 25 :) Skulle köpa ett par skor oxå men ena skon (provskon) var större än den andra, och jag har strl 36 i skor..fick inte heller 2 nya skor så jag sket i de..kan ju inte gå runt med en sko som slappar medans den andra sitter perfekt :(
  • Unbornchild
    MissMary skrev 2007-09-26 20:10:29 följande:
    Måste bara säg att jag håller inte med om de där.. =)jag tycker inte man ska vänta till äl dagarna..då blire ju mer som "göra barn-sex" bara och man kan ju inte njuta direkt..bättre å ha sex varannan dag lr varje dag om man nu vill de..på ett eller annat sätt så tar de sig till slut tror jag..=)

Tänker mer för de som veeerkligen vill ha barn och har försökt jättelänge...utan resultat.

Men jag förstår vad du menar, själv bryr jag mig inte om äl-dagarna, utan jag tar det bara som det kommer. :)

• Miiikaaa

Okej, då gjorde du också av med lite pengar idag då.

Unbornchild skrev 2007-09-26 20:12:21 följande:
    Hehe köpte ett par jeans för 500, smink för 255, sminkbortagningsmedel för 25 :) Skulle köpa ett par skor oxå men ena skon (provskon) var större än den andra, och jag har strl 36 i skor..fick inte heller 2 nya skor så jag sket i de..kan ju inte gå runt med en sko som slappar medans den andra sitter perfekt :(
  • Unbornchild
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2007-09-26 20:15:10 följande:
    Okej, då gjorde du också av med lite pengar idag då.
    hehe aa..fast du köpte smartare..jag köpte bara 3 varor :S
  • MariaOMarkus
    Unbornchild skrev 2007-09-26 20:14:22 följande:
    Tänker mer för de som veeerkligen vill ha barn och har försökt jättelänge...utan resultat. Men jag förstår vad du menar, själv bryr jag mig inte om äl-dagarna, utan jag tar det bara som det kommer. :)
    jaa jag förstår oxå va du menar..jaa då kan man ju testa både och hehe

jaa precis..bättre och ta dagarna som dom kommer istället för att stressa allt..
  • Miiikaaa

hehe kanske det...
    mina byxor kostade bara 200 så det var väl det jag spara in på.

Unbornchild skrev 2007-09-26 20:15:59 följande:
    hehe aa..fast du köpte smartare..jag köpte bara 3 varor :S
  • Unbornchild
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2007-09-26 20:17:55 följande:
    hehe kanske det... mina byxor kostade bara 200 så det var väl det jag spara in på.
    aa..sen sminket jag köpte..det var en sån här..täckstift till ögonen..eller under ögonen från makeup store..en liten rund skit för 255 spänn ...Men jag vaar bara tvungen att köpa den..den är jättebra..utan den ser jag ut som att jag varit vaken e flera dagar..hehe
Svar på tråden Unga som längtar efter barn