• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2007-09-27 18:38:08 följande:
    MissMary: Du längtar ju ändå efter barn, eller hur?
    joo visst gör jag de..=)
  • Miiikaaa

jaaa, då kan du ju vara kvar !
    tråder heter ju trots allt "Unga som längtar efter barn"

MissMary skrev 2007-09-27 19:39:50 följande:
    joo visst gör jag de..=)
  • AngelicaJ

Precis.. så lämna oss inte :P Vi vill ju vara med i din jakt på en ny karl och veta vad som händer i ditt liv ;)

• TheLove

Jag kikar in här ibland men det blir inte så att jag skriver så mycket. Hänger inte riktigt med. Jag mår iaf helt okej. Morgonillamående idag... Fram till vecka 8 har det varit dagligen och hela dagarna men det är andra gången denna vecka jag mår illa så jag hoppas att det håller på lägga sig. Jag är i V.9 nu. Har haft blödningar i tre veckors tid så jag va på vul i måndags och då såg vi ett litet hjärta som slog. Dock var bm jätte otrevlig. BLÄ.
    Min ordinarie BM är jätte snäll... Min syster hade henne med när hon väntade lille Elian och hon tycker också att den BM är bra och hon som gjorde vulet på mig är värdelös. Hon kan lixom det hon gör och är duktig men hon har ingen service i sig så hon bryr sig inte alls om patienten. Jag fick inte se vulet förän hon och Anton hade kollat i Ca 10 minuter...
    På inskrivningen (för en vecka sen idag) Fick jag ta lite prover och svara på frågor... Nu längtar jag mest till v.12-13 någon gång (26/10) för då ska vi göra ett till UL

• MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-09-28 06:55:13 följande:
    Precis.. så lämna oss inte :P Vi vill ju vara med i din jakt på en ny karl och veta vad som händer i ditt liv ;)
    Va gulligt skrivet...  jaa då hänger jag kvar här
  • AngelicaJ

javisst ska du hänga kvar =) ser ingen anledning att inte göra det :P

• MariaOMarkus

hehe..jag får kika in här lite då och då..och uppdatera er om va som händer för min del hehe =)

• Niccisen

Hej tjejer. kan säga att jag testade igen igår eftermiddag och det blev ett plus innan jag ens hunnit lägga ifrån mig stickan, så nu håller jag tummarna för att det stannar kvar också

• Miiikaaa

Grattis !

Niccisen skrev 2007-09-28 13:59:26 följande:
    Hej tjejer. kan säga att jag testade igen igår eftermiddag och det blev ett plus innan jag ens hunnit lägga ifrån mig stickan, så nu håller jag tummarna för att det stannar kvar också
Svar på tråden Unga som längtar efter barn