Unga som längtar efter barn
Barnakär - jaa jag hänger absolut med och tränar,måste börja med de nu..man m¨r ju bättre och får mer energi till saker när man tränar =)
jag hoppa jag oxå får jobb snart så jag oxå få lite mer inkomst =)
Barnakär - jaa jag hänger absolut med och tränar,måste börja med de nu..man m¨r ju bättre och får mer energi till saker när man tränar =)
jag hoppa jag oxå får jobb snart så jag oxå få lite mer inkomst =)
Barnakär - joo de kommer ju ta sin tid att få iordning lägenheten men fin kommer den bli =)
jaa de ska bli trevligt å ha nån att träna med..så tråkit och gå själv på gym..
Barnakär - du borde säga till honom på skarpen att du inte tycker om att han bara säger "jag jag jag". Det är NI som flyttar ihop och han som flyttar och du bara bor dör. säg till honom vi blir SAMBOS och då ska ni dela på allt,ska ni ha gemensam ekonomi lr varsin ? om duförstrå va jag menar..
och de där med sängarna,KÖPA NYA! de hade jag verkligen övertalat honom om. Ni ska fixa en ny lägenhet och då vill man ju ha nya grejer och en ny säng är ju nästa de bästa ¨då,gäller ju bara att han förstår de och med killar så måste saker säga mer än 5 gåner ibland,tyvärr
han pikar dig med pengarna och de är inte snällt då han vet att man itne får alls mkt när man går på gymnaisiet och sen är du duktig och söker dig ett extrajobb,du borde få beröm inte kritik för du inte har pengar..
Barnakär - jaa klart att du ska få leva och göra grjer oxå men eftersom han tjänar mkt mer än dig så inte så konstit att han kommer vara den som betalar mer.
Ja jag tror de kan vara svårt ibland att kombinera studer och jobb men har du ett extra jobb kan du jobba på lov. då kan du ju få in en del.
joo jag vet hur det är att bo med sin killes mamma vi gjorde innan hon gav oss hennes lägenhet..tyckte de va för mkt..
såf örstår om du vill flytta hem ett tag..är de långt ifrån där ni bor nu,eftersom ni aldrig kommer ses som han säger?
hur gammal är din kille ? *nyfiken* :)
Barnakär - nej bjuder man på når så ska man inte kräva pengar tillbaka då bjuder man inte då lånar man ju bara pengar för att man vill ha en viss grej. de går ju itne i längden.
usch hemskt tid att gå upp på :/ pendlade då jag bodde hemma förut och gick upp halv 6 och va hemma vid 15-16 på efrermiddagarna de va ibnte så mkt man orkade då man kan kom hem..man va helt slut :/
men herregud vilken sjuk kille :o att man gör så..
AngelicaJ håller oxå med dig i de du skriver. visst ska man dela på allt då man är sambos.
Barnakär - jaa det är inte lätt att var sambo tycker jag. Tyckte de va super kul ibörjan men när småbråken kommer fram så vill man bara mer och mer därifrån. men jag pratade ut med killen innan jag åkte så vi får väl se om han fattar poängen nu,ändrar han sig inte och lyssnar på mig så kommer de inte funka..
att man alltid måste säga till killar hela tiden,att dom inte kan fatta saker själv ibland..så som vi tjejer gör
är de bara jag som inte vågat mig på att klättra heheh