Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

Godmorgon på er =)

Skrattigtjej - trist att du blivit sjuk..du får ta hand om dig nu så du blir frisk =)

• MariaOMarkus

Hur känns de och börja skolan ?

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-22 13:28:51 följande:
    Jag?
    jupp
  • MariaOMarkus

förstrå dig,va samma typ i skolan..men de gäller att se glad ut så folk vågar komma fram =)
    itne för jag tror att du komemr se arg ut men när jag började i sthlm i skolan så kände jag INGEN..så glad ut och sen som tur är så delade dom in oss i grupper och en tjej som jag ville lära känna kom i samma grupp,sen åt vi lunch ihop och nu är vi kompisar träffas dock inte så mkt men iaf ,man lär känna folk iaf

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-22 13:47:32 följande:
    Mary, glad? Jag ska visa huggtänderna! XD
    hahaha gör de
  • MariaOMarkus

jag ska snart bort på kalas..kul med denna mensvärk jag precis fått :/

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 16:47:08 följande:
    Vem är de som fyller år då? Hoppas att mensverken ger sej snart..
    min brors kompis jaa man känner sig så svag men de ger nog med sig snart

sen ska jag baka kaka..vill ni se va jag ska baka ?
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 16:49:50 följande:
    Nej, jag vill ju oxå ha Så god den såg ut! Fuskigt..Jag får väl knapra på min melon jag köpt i stället
    Kan skicka över lite paj sen jag vill oxå tycka om melon,ser så gott ut när det är varmt ute

va ska ni göra ikväll ?
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 16:57:31 följande:
    O så gott I kväll ska jag bara nujta av mitt besked Lata mej på soffan, ta ett bad o kika på tv Duår? Mer än kalas?
    Nu har jagh varit på kalas och sen handlatr lite mat och tillbehör till kakan som ska bakas..orkar inte baka den idag känner jag..får bli imon fick tårta på kalaset oxå hehe..
Svar på tråden Unga som längtar efter barn