Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

jag dödade visst tråden

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-21 18:52:57 följande:
    Vadårå?
    känns som han inte bryr sig alls att de är dåligt mellan oss,skriver bara sms och fråga va man gör osv sen så svara han inte när man skriver tillbaka..ringer gör han inte heller och frågar hur det är..visst jag kan oxå ringa men jag tycker han ska ringa..

känns bara som att de kommer ta slut,men det kanskr är de bästa jag vet inte
  • MariaOMarkus

Lovelyy och MissH - tack för era ord..joo jag tänker hela tiden på hur jag vill ha de . pratade med han en stnd förut och han vill verkligen vara med mig och ser på framtiden osv och han fattar att inte allt är bra mellan oss nu men han måste fatta de jag blir lessen av
    jaa vif år se sen då vi ska prata mer. orka gå runt och må dåligt hela tiden..nej tack

men de ordnar sig nog så småningom =)

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-21 20:39:45 följande:
    Men de låter ju som en bra början i alla fall, så skönt att de börjar komma nånstan! Du ska se att de kommer bli jätte bra Karlar behöver få lite dåligt samvete ibalnd, då brukar dom fatta vad som igentligen händer o vad man tar illa upp av..Du får ta o ha ett par härliga dagar hos mamma o pappa o bara mysa
    jaa jag tar de bara lungt här =) ska träffa min bror imon och de ska bli kul =)
    sen så har vi 2 katter här med som man myser med då dom är inne
    jaa jag tror vi behöver lite distans ifrån varann lite då och då..och när man väl får jobb så kommer de bli lite bättre då har man iaf bättre ekonomi och an göra mer saker..

^Nån som ska se serien på 3an vid 21 ?
  • MariaOMarkus

Lovelyy - jaa vi hördes inget igår sen jag kommit ner till småland. men hördes förut då jag ringde..men så länge samtalet är på en bra nivå så känns d bra

låter som en allergisk reaktion

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-21 20:53:42 följande:
    men vad kan jag vara alergik emot? det enda jag hade i maten var kyckling, hönsbuljong, grädde, morötter, potatis salt och peppar... Brukar inte äta kyckling eller hönsbuljong så ofta men kan man va allergisk mot det?Vad är det på trean?
    Vet inte,men om du fått utslagen idag så är de ju nåt du ätit idag..
    jaa jag tror man kan vara allergisk mot de ..

nu ska jag dra mig till tv..komemr in om nån timma )är de för tråki på tv så kommer jag snrt igen)
  • MariaOMarkus

Verkar somatt fler såg serien på3an..

jag skulle vilja ha tillåtelse och skjuta alla män som har nåt med trafficking och pedofili att göra..blir så arg och lessen på att detta ens exiserar men undrar ju vad som egentligen händre i vår värld...ibland så funderar man på om man verkligen vill föda ett barn till denna grymma värld..

men nu så bor man ju inte i usa ,prag lr wien så men de finns ju ndå prostitution i sverige ändå tyvärr

• MariaOMarkus

jaa blev tårögd där när hon blev sjukten..usch

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-21 23:17:40 följande:
    jo det blev jag med... Nej usch va jag mår illa nu... om jag inte äter typ hela tiden börjar jag må illa men orka fixa mat hela jävla tiden. jag har ju inte ens en micro... Måste fan hämta min hos Ankan snart... Vill lägga mig och kräkas nu men vill inte det.. eh? Någon som har tips mot illamående?
    Ingefära eller bita på en citron..
Svar på tråden Unga som längtar efter barn