Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

bruna ögon får en att smälta

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-21 15:59:46 följande:
    Min sambo har inte de Min sambo har så blå ögon så man kan drunkna i dom, underbart fina Men själv har jag bruna
    jaa blåa kan man oxå drunkna i =)

va duktigt jag är idag..sökt 2 jobb.. :)
  • MariaOMarkus

jag har sökt inom hemtjänsten och personlig assistent..ska kika mer =) känner mig duktig

jag tyckte jag kände att nåt lukta unk ,så det rä dina fötter :P

ASHE .- välkommen hit =))

• MariaOMarkus

jag tycker alla ögonfärger är fina på sitt sätt.men ibland blir man svagare för vissa hehe =)

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-21 16:07:16 följande:
    Ojdå, När får du svar från dom då? Hoppas på de bästa..Haha, ja då var de dom du kännde
    jag vet inte..måste kolla sista ansökningstiden hahah..korkad jag är att jag inte kollade de :P

ASHE - hur gammal är du?
  • MariaOMarkus
    ASHE skrev 2007-08-21 16:16:56 följande:
    Haha, okej. Men då säger vi att jag inte är för gammal då. :P
    om du är gammal så är jag oxå de isåfall hehe :P

alltid kul med blandad ålder tycker jag
  • MariaOMarkus

AngelicaJ - va duktiga vi är =) jaa men alltid nåt och så får du in lite pengar oxå och som du säger så får du in en fot där och kanske få helgjobb och jobba extra ..de är ju jätte bra

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 16:17:05 följande:
    Mary, jag blir galen på honom! Han VÄGRAR titta på några lägenheter i södertälje! Måste områden i södertälje är "JAG ÄR ABSOLUT INGEN RASIST!" invandrarställen och det kan bli lite jobbigt men nu har jag hittat tre fyra lägenheter som ser riktigt fina ut i ett bra område. Alfons argument för att inte flytta dit var just området men nu är han bara uppe i källaren..
    Vil han inte bo i södertälje för de finns för mkt invandrare ? lr missförstod jag nu kanske..då kanske han inte ska bo på blåa linje,där finns de ju massa invandrare. vill han ha ett samhälel där de finsn svenska så kolla gröna linjen
Svar på tråden Unga som längtar efter barn