Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

AngelicaJ skrev 2007-08-21 14:49:00 följande:
    Ska göra korvstroganoff idag, har ni några smaskiga recept på det? Kul att testa att göra annorlunda. På tal om inget alltså :P
    jag kan berätta hur jag gör =) (pappas recept)

Jag brukar börja med att steka löken och sen sen lägga i korven och steka de ihop nån minut och sen häller jag i ketchup och mjölk och blandar ihop och låter de koka ..

enkelt och snabbt..och inget mjöl som vissa kan ha =)
  • MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 14:52:13 följande:
    Mary: Ja precis, hans kompisar skulle gärna fått följa med till stan och jag skulle sagt ja om alfons frågade men det gjorde han inte utan det var mer "Ja just det ja, vi ska hämta upp F.." och jag ger honom en liten sur min och då börjas det.. "Varför är du så sur för? Du är alltid sur..!"
    vi är lika du och jag..och våra killar är oxå lika :P

japp bara ketchup och mjölk..blir gott faktiskt..
  • MariaOMarkus

Barnakär - nej han är ingen sån kille som håller på med bilar och så..men jag kan göra nyttiga saker för de haha =)

• MariaOMarkus

Barnakär - han studerar i 2 år tll på en folkhögskola. Han gillar att träna mest och hänga med "grabbarna" som han säger..
    vi har mkt gemensamt och är väldigt lika =) kanske därför de blir små bråk och sådär..

• MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-08-21 15:00:34 följande:
    Mary: Typ som min. Fast jag har grädde istället för mjölk :P Blir jätte gott men ville testa något annat. Men får blir den gamla vanliga idag så får jag leta till nästa gång :P Tycker den man fick i skolan var så god, vill kunna göra sån :P
    Grädde har jag aldrig haft i,blir de en annan smak då lr va man ska säga? kanske man borde testa med..

sök på google å recept,borde ju finnas en massa olika,vissa har ju krossade tomater i korvstroganoffen
  • MariaOMarkus

Barnakär - en liter rent..hua :S våra killar är lika till deras sätt och tänka och deras handlingar men annars är de olika =)
    jaa det är tur att vi tjejer tar tag i att ta hand om oss själv och träna och sådär =)
    Både min sambo och jag har inte varit ute på länge,senast va då vi va i grekland i JUni..men annars så tar vi de lugnt.. vi är nog inte så mkt partymänniskor och sen är de roligare om fler kan gå ut tillsammans..

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 15:16:11 följande:
    Mary; Vi är inga partymänniskor heller men då vi väl gör något, då måste han visa vad han går för..Det ligger några bilder på mig och Alfons i fotoalbumet. Där han klättrar, dit ska vi! Och vad tycker ni om min nya korta frisyr?
    ja vissa killar måste ju visa va de går för..
    jag får svindel bara jag ser på kortet,eller ser de bara högt ut ? :o
    Din nya frisyr passade dig =) vill oxå göra nåt med håret men vet inte vad..men jag ska skaffa färglinser har jag tänkt =)
  • MariaOMarkus

AngelicaJ hehe förstår dig =) jg ska testa med grädde nästa gång

• MariaOMarkus

Vill ha hazelbruna lr gråa..testade gråa när jag va i USA föra året såg grymt ut..
    Är din kille helt svensk ? dum fråga kanske..men såg ut som han va en bladning..får ursäkta om jag har fel =)

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 15:23:12 följande:
    Mary; Ingen fara! Hans mamma är jugoslav och han mamma är svensk. Han ser svensk ut men ändå inte. Som tur är är han inte lika hårig som han farsa! :D
    jaa precis,han ser svensk ut men ändå inte =) min kille han är greek =) har försökt lägga in bild på honom men funkar inte :/
Svar på tråden Unga som längtar efter barn