Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nej, nu går jag o sover! Skit dåligt på tv:n o inge sällskap.

Sov gott tjejer så hörs vi morron när jag kommer hem från jobbet

• MissHellen

Hej brudar

Vad ni pratar allt bra med allihopa?

• MissHellen
    BhildaMilla skrev 2007-08-23 00:59:08 följande:
    jag är 17 år :) och min pojke är 20 :) jag går inte gym då jag har bestämt mig för att plugga senare när jag vet vad jag vill bli + jag vill vara hemma så länge som möjligt med bebisen . tycker inte om dagis!vill uppfostra mitt barn själv, vi satte igång bebis verkstaden nu i aug. så änn vet vi inte, om vi lyckats, men om vi har så är det riktigt tur :) annars är det bara att fortsätta..men allt tyder på att jag är grav, symptomerna nid blödning exakt 7 dagar efter äl :) allt. så vi håller tummarna :D några mer malmö bor här ?
    Välkommen
  • MissHellen

I kväll kommer ÄNTLIGEN min älsade hem, ett par dagar tidigare dessutom

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 16:57:24 följande:
    Lovelyy - jag vill flytta ifrån sverige inom en snar framtid..jag orkar inte bo här mer och vill till nåt varmt land ..och vi har prata om att vi ska flytta men nu verkar han inte vilja flytta.. och vill han inte flytta utomlands då kan jag lika gärna dra utomlands nu så kan han bo kvar..
    Jobbigt, men han kanske ändar sej? Man vet ju aldrig.. Han kanske bara fått för sej de nu, nu när allt kanske inte är på topp?

(oj, vart många kanske, ursäkta!)
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 17:05:10 följande:
    MissH - joo kanske de..men han låter så glad varje gång vi prata i telen och på sms låter de som han inte bryr sig alls..vet ju inte va jag ska göra,om jag ska stanna lr gå.. :/
    Fy faaan, jag lider med dej! Jobbigt inte veta vad man vill eller vad man ska göra..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 17:14:47 följande:
    Lovelyy - jaa jag tro allt du är gravid ta ett test i helgen med pojkvännen nu MissH - neej men så som han är nu så känns de inte som att de bli bättre,jag har den känslan men ändå vill jag ge de en sista chans men kan ju inte tänka så hela tiden..vill bara bli lycklig igen
    Jag förstår dej, måste vara skiiiit jobbigt! Men när ska du fara hem då? Ni kanske måste ses o prata o känna att "oj jag är ju kär igentligen, vad håller vi på med"
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 17:25:13 följande:
    MissH - åker hem på söndag kväll eller måndag morgon
    Okej.. Hoppas ni reder ut allt till de bästa!
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-23 22:21:56 följande:
    Jo jag ringde precis killen (har försökt få tag på han hela kvällen) han är hur glad som helst... jag sa till honom "Bli inte för glad nu, men jag testade mig med äl test förut och det var plus..." så vi bestämmde att på lördag testar vi och så köper vi CB och testar med också..
    Vill inte låta pessemistisk, men jag tror faktist inte att de funkar o testa med ÄL stickor, dom mäter väl någon annan halt än grav.test som mäter hcg? eller har jag helt fel?

Men jag håller tummarna tills på Lördag
  • MissHellen
    Amalthea skrev 2007-08-23 23:00:07 följande:
    jag ska göra ett gravtest i mon..jag har en massa sympton så mer el mindre alla tror ja e gravid..men man vet ju aldrig? min pojkvän e INTE sugen på barn just nu..men jag har sagt till honom innan att blir jag gravid så finns inte abort i mina tankar. de verka rinte störa han så jättemykke. för då hade han sagt de! men jag får se i morron :D
    Välkommen

Spännande i morron!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn