Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

AngelicaJ skrev 2007-08-24 19:58:19 följande:
    Jodp det gick bra å jobba, känns som man är där en evighet bara. Måste betyda att jobbet e skit tråkigt.. Ska strax sätta igång att fixa ordning i datarummet.. Mssa saker där inne men nu har fi fårr garderober och allt lagat så nu ska allt som ligger framme bort så jag kan ha mitt eget datarum =) Sitter just nu i soffan och det är inte skänt för ryggen. När jag har pillat klart där uppe dyker jag in igen.Grattis till 2årsdagen då =) Låter som ni haft det riktigt mysigt =)
    Jaja, Men pengar ger ju jobb Man får tänka så

O, Jag vill oxå hålla på o dona på i ny lägenhet! Hur känns derå? Trivs ni?

Tack tack Fast de var ett par dagar sedan, den 19:de. men vi har inte haft tid förrän nu, men de var helt lyckat
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-24 20:52:20 följande:
    Hehe jodå vi trivs bra men känns fortfarande som vi lever i flytt kartonger =/ Vill få iordning på det nu.
    Ja, Jag vet hur de känns. Har fortfarande inte fått upp våra tavlor vi o de var 1½ år sedan vi flytta hit haha, allt står i kartongerna nere i källaren.. Hua!
    Så i helgen, om de blir dåligt väder, så ska vi ner dit o rensa. Vägrar ta med mej all skit när vi ska flytta, vilket jag hoppas blir snart Har mejlat på en lägenhet i dag..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-24 21:46:03 följande:
    Hejsan svejsan =)
    Heeeeeeej
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-24 21:58:05 följande:
    läääget?
    Kanonerse Själv?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-24 22:03:02 följande:
    Lugnt här..sitter å kollar utbildningar för våren =)
    Hittade du nått då?
  • MissHellen

Gomorron Brudar Vad har ni för planer inför dagen då?

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-25 11:51:55 följande:
    Hej hej =) Sambons son kommer idag så hoppas vi ska göra nå kul =) Första gången han ska sova här.. Kommer nog gå hur bra som helst.
    va härligt Vad ska ni hitta på för took då?
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-25 12:14:36 följande:
    Vet inte riktigt.. Vad kan man göra med en 9 månaders unge?
    Ja, Jag har ingen aning Men nått kommer ni nog på ska du se..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-25 13:52:48 följande:
    Hejsannu är jag hemkommen frå´n stan med mamma va konstens dag här i den lilla hålan jag är i ..hua så trött jag är..satt uppe från kl 4 till 8 imorse och pratade med pojkvännen..GÄÄÄÄSP*
    Okej, Hur gick pratet då?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-25 14:18:19 följande:
    joo de gick bra faktiskt..han sa hur mkt han saknade mig och ville jag skulle komma hem,men han får vänta Tror han saknar lite närhets mys oxå,vi har inte haft 6 på hm..låt mig tänka..2 VECKOR :o galet me sant,men man blir inte så sugen på sex heller då man bråkat och sen så fick pillrerna min sexlust at sjunka ..om du ville veta hahaha
    Okej De är bra att du håller han på stäckbänken haha!

Men de måste ju vara skönt o höra att han saknar dej
Svar på tråden Unga som längtar efter barn