Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Niccisen skrev 2007-08-28 19:19:00 följande:
    Jag vill tro på det jag också, men jag vågar inte riktigt... Så jag hittar på alla möjliga orsaker till illamående, trötthet och molvärk... Slipper jag bli besviken om inte pluset kommer...
    Så är jag oxå Men när jag inte tänker på de (vilekt är ganska svårt) så har jag inte symtom haha!

Men nästa försök, när de nu blir för oss, så tänker jag försöka o inte stressa upp mej o bara leva normalt, så gått de går i alla fall
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-28 20:14:32 följande:
    fast hallå? Vad är det som är missvisande? Tråden heter: "unga som längtar efter barn" och i TS står det: "Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar" Det står ingenting om att vi pratar om våran längtan utan det här är bara en tråd där man kan prata allmänt för dom som är unga och längtar... Så MistyLips: vi håller oss till tråden...
    Gud så bra alla är på o uttrycka sej

Har du för dej då?
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-28 20:27:23 följande:
    jag kikar lite på TV och sådär... Vad pysslar du med?
    Jag kollar på Kyle XY O så kom Roger hem nu, så vi ska väl ta o äta nått! Har inte ätit nån middag, han skulle vara jobba över "ett tag", haha säger jag om de

Såg du på ID i går då?
  • MissHellen

Angelica, I morron har jag teori prov på morron O efter de ska jag jobba, skulle vara ledig, men snäll som man är så tog jag på mej mer :/ Hua.. Sedan ska vi ha samtal med banken o allt, är mycket som händer o sker nu

Själv?

Niccise, Hatar pengar! De blir alltid problem med pengar..
    Men jag säger som karln, de ordnar sej De brukar oftast göra de

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-28 21:29:07 följande:
    MissHellen: Nej jag såg inte det. Fan att jag missade Kyle XY. Det är ju skit bra...
    Hää, De var ändå inge bra

Jag missade sista halvtimmen, satt med lånet o samtalade med sambon o mormor samtidigt Så jag får väl se de på reprisen Tycker de är skiiit bra!
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-28 21:55:32 följande:
    tycker det är uruselt men skit kul att kolla på ändå :-P
    ID ja, men Kyle XY är ju kanon

2007-09-02 söndag 12:40 står de på 5:ans hemsida i alla fall
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-28 22:15:59 följande:
    är det kyle som är repris då? *-)
    Haha, Otydlig jag va Ja de är de!

2007-09-01 lördag 16:15 är de repris ID
  • MissHellen

Nej, Nu ska jag gå o lägga mej i sängen med körkorts boken o plugga lite. Sedan i morron gäller de Håll alla tummar o tår för mej nu

Gonatt Brudar!

• MissHellen
    MisstyLipps skrev 2007-08-28 22:29:25 följande:
    Precis! Jag menar inget dumt alltså. Blev intresserad av rubriken och hade gärna velat läsa och skriva lite men blev lite besviken när tråden inte handlade om det jag trodde. Typ. Ta inte illa upp, inte så jag menade.
    Men de är ju de vi gör Pratar om barn o om allt annat som alla andra säger, de står ju faktist "Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!"
    Men som sagt, du får gärna hänga på, men passar de inte så får de vara
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-29 00:26:02 följande:
    hej hej! Hemkommen efter träning =) Skönt å röra lite på sig. Jadu imorrn ska jag plugga. Har omtenta på tisdag och vill verkligen klara den så jag slipper göra den igen :P
    Hoppas att de klarar den då Håller tummarna!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn