Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

TheLove skrev 2007-08-23 23:05:32 följande:
    jo jag tänker lite så med. där emot har jag hört att äl test kan mäta i hcg med på nått sätt... *-)
    Ja, Men nu ska du ju testa på Lördag, så jag håller tummarna tills dess i stället
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 23:24:42 följande:
    ÄL test kan visst visa hcg utslag..jag testade med ett sånt och fick utslag då jag va gravid,och ett starkt utslag va de oxå..
    Okej, Jag hade hört annat.. Men jag har ingen aning, så de kan väl vara så
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 23:42:01 följande:
    MissH - kan ju vara olika för alla men testa du sen när du plussar på en vanlig hcg stickan
    Okej
  • MissHellen

Snart kommer min älskade hem, så nu ska jag faktist stänga av datorn haha!

Hörs i morron brudar

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-24 09:46:04 följande:
    Godmorgon tjejer! hur är det? Jag mår illa och håller på bli förkyld...
    Go morron Här är de kanoners, sambon är äntligen hemma o har inte sovit själv i natt Hua, så skönt!
    Nej, hoppas du kryar på dej till helgen nu då..
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-08-24 09:55:18 följande:
    Fått mitt lönebesked igår.Jag kommer plocka ut TRETTONTUSENFEMHUNDRA! :DSen 2300 till från att jag jobbade natt en helg på grillen.Sextontusen, 16 000:-.Fifan, min största lön ever.Nu måste jag sparasparaspara. Tänk om jag inte får jobb, då blir det knapert.Ha en bra dag brudar! :)Kram på er allihopa.
    Nej så härligt

Fick mitt i dag jag oxå, glömde skriva lön innan vi hade semester stäng, så jag fick lönen som jag skulle haft för två månader sedan o trodde inte att jag skulle få typ nått, men jag fick 1845 Underbart!
    Dessutom fick jag från skatteverket förra veckan, som jag häller inte visste om, 3000 bara sådär Visst blir man glad av pengar? haha

allt bra med dej annars?
  • MissHellen

Heeej Brudar Vad har ni haft för er i dag?

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-24 15:37:21 följande:
    BIM idag, men ingen mens än. Testade igår och det blev minus, så tiden får utvisa. Hur är det med er tjejer? Har inte haft nåt internet här upp i norrland
    Har du varit på skolan eller?
  • MissHellen

Jag kom på de, jag skriver ju blogg typ varje dag Så den som vill får ju läsa
    (Har lite o göra Min sambo är ute o skrivar med grannpojkens moppe )

www.nightlife.se/HellenDellen

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-24 19:45:50 följande:
    Jag har jobbat, vad hr du själv gjort?
    Okej Har de gått bra?

Ja, Vi har firat våran 2års förlovnings dag (haha, vilket ord de blev)

Har gått på stan (de är marknad nu), gått ut o äte, myst o löst en massa Sudoku tillsammans Men nu är han ute o skruvar, som vanligt! Så jag ska passa på o plocka undan lite

Har du för dej nu då?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn