Niccisen skrev 2007-08-28 08:39:48 följande:
Jo jag tänkte ju på att du bodde där, men inte att du eventuellt putsade fönster Nej det kan vara svårt att bara komma in liksom... jag gjorde väl typ det, men sen jag flyttade så umgås jag inte med ngn.. alla verkar glada att se en när de möter en på stan men mkt mer är det inte...har molvärk emellanåt, men inte lika kraftigt som jag brukar ha vid mens, brukar få spottings men det har jag inte haft några heller, är väldigt trött och mår illa, men jag mår ofta illa, dock brukar jag inte vara så trött som jag är nu. Vi fick lämna tillbaka biobiljetter i lördags för efter att ha ätit på restaurang var jag helt slut så vi åkte hem och såg film i soffan istället...Jag känner mig fortfarande rätt övertygad om att mensen kommer komma..
Nej, de är ju inte de första man tänker på

O jag själv torrde häller inte att jag skulle göra de

haha. Men de blir lite extra pengar, dessutom är de ju bara veckan ut!
Ja, Speciellt svårt när man inte har jobb o ingen skola. Då blir de ju ännu svårare o träffa folk, men de känns kanon nu när vi är påväg. Närmare familj o vänner
Prata med mormor i dag (hon som håller kontakt med banken åt oss, hon är för go

) o hon sa att de fixar sej nog, eller de gör de sa hon. På ett eller annats sätt! Så i kväll eller när sambon kommer hem så ska vi skicka in en ansökan via internett till banken o får beslutet i morron

Snabba puckar! Så nu hoppas vi på att nån vill ha varan lägenhet bara
Okej, Men de kanske är nått ändå

Man vet aldrig! Hur många dagar har du gått över nu då?