MissHellen skrev 2007-07-02 15:58:52 följande:
Mary, Haha jag är så otroligt klok Nej nej! De är bara så de låter Klart att jag ska berätta, jag berättar allt Men känns så jobbigt o säga att vi ska sluta, för jag vill ju ha barn, nu på en gång, men jag vet att de är "bätter" o göra klart allt man "ska".. Men känns så tungt, just nu när min sambo oxå vill! Nej, vi måste ta ett allvarligt snack i kväll i alla fall om vad vi ska göra me dlivet Ja, Men om du inte är med barn nu ska ni inte börja med p-medel alls? Vill han fortfarande inte ha kondom eller? Vad säger han då? Vad är de han ändrar sej om.. Karlar är ganska roliga ibland dom, man måste nästan säga till dom vad dom ska tycka o tänka ibland
vill din kille med ? jaa men då ska ni väl ändå sätta igång..fast klart vill ni göra klart annat innan så kanske ni ska göra de,du kan ju plugga även om du e gravis? eller de kanske du inte vill ?
nee jag vill inte äta piller iaf..men kondom använder vi inte nu..å sambon min säger alltid efter "nu glömde jag kondomen igen" jag bara skrattar å säger "kolla inte på mig,din uppgift å komma ihåg"

å då säger han så säger du bara för du vill blir gravid nu men vi ska vänta...
och sen när vi pratar om de å små tjaffsar(då han ser jag blir lite lessen) så säger han alltid "ska vi gå in i sovrummet å göra barn"

men HALLÅ...bestäm dig för f*n
jaa och sen säger han om 1 år ska vi försöka..jag vill ha mage över sommaren men just nu så spelar de ingen roll..haha..
jaa vi får se..vi kanske oxå borde prata om de hela..men känns som att barn pratet tar upp så mkt av ens tankar att man inte vill dra upp de med honom då han kanske tröttnar på ens barn prat..
jaa de här blev långt