Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

Niccisen skrev 2007-07-07 22:41:35 följande:
    Ja... Vi får väl se när det blir... Jag hoppas att de blir nåt försök nästa månad i alla fall
    jaa lycka till
    Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus
    Skrattande
    Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-09 23:10:00 följande:
    För alla nyfikna :P. Nu ikväll kom mensen nästan exakt på dagen en månad försent ;D. Skönt då vet jag att kroppen fungerar i alla fall :)
    skönt att du äntligen fick den =)
    Längtar efter en liten
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-07-10 00:22:39 följande:
    Skönt att du fått din mens nu A flikka. Jag funderar på att gå till ungdomsmottagningen och skaffa mig minipiller eller nått. Så jag slipper min långa mens... nu har jag ju ändå ingen att skaffa barn med så varför ska jag då vara tvungen att lida av extremt lång mens? Har ni nått bra tips på p-medel som funkar bra?
    minipille funkade för mig..slipperen massa onödiga hormoner och jag slapp mensen..funderar på att börja äta domigen..
    Längtar efter en liten
  • MariaOMarkus

Skyddar olika för alla kan jag tänbka mig då vissa blie gravida av de..men minipiller ska ju hämna ägglossningen så de inte blir nån..
    men jag vet inte..du får fråga på ungdomsmottagningen där kan dom komma med förslag på olika minipiller

Längtar efter en liten
  • MariaOMarkus

oj här händer de ju mkt..NOT

Längtar efter en liten
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-12 19:52:58 följande:
    haha .. nope.Hur går det med bebiseriet? har du ångrat dig?
    ångrat mig? hur då menar då?...
    neej jag har bara känt att vi kanske borde lägga bebisverkstaden på hyllan ett tag..inge kul å längta så mkt som jag gör om inte min sambo längtar lika mkt..

men han säger om 1,5-2 år...kanske tidigare..jaa vi får se
    Längtar efter en liten
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-12 21:52:27 följande:
    ok, då förstår jag:). Då ligger vi på samma du och jag. min sambo säger likadant. hade världens bråk här omdan för han kom på (!?) helt plötsligt att jag inte åt p-piller. men men.... är fortf oskyddad, men känns inte lika kul när han inte är lika på som jag. dock efter vi blivit sams och så nu så vill han inte att jag ska äta p-iller om jag mår dåligt av dem..
    =)
    ni kan ju köra avbrytet så länge..de gör vi..men man hoppas ju alltid att nåt är kvar hihih
    Längtar efter en liten
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-12 22:45:43 följande:
    jamen det gör vi :). eller inte just nu för jag har mens då brukar vi inte ha sex, men annars gör vi det :) han har bara kommit i mig en gång och det var innan mensen.
    ah okej..nää sex under mens är ingen höjdare :P
    Längtar efter en liten
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-13 00:26:58 följande:
    hehe-... det blir så kladdigt
    hehe jaa blir ju de :P
    Längtar efter en liten
Svar på tråden Unga som längtar efter barn