Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

jag sitter på tåg stationen i Norrköping om du bara visste hur kissnödiga jag är..kissade innan jag åkte men spelar de nån roll NEEEJ...tror jag döööör...OBS:_ jag kissar inte på offentliga toaletter som på tåg stationer..usch nej :S

Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-03 15:37:56 följande:
    det känns lite surt att testa neg igen... men, jag får snällt vänta till 2008-...typiskt:/
    du är inte ensam..har de inte tagit sig nu så får jag oxå väntatills nästa år nångång..
  • MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-04 14:19:19 följande:
    =`( Ville bara logga in och säga att jag fått min mens *orkar inte prata idag sorry...*
    usch guu va tråkit

fick oxå min mens imorse..känns sådär men nu vet jag iaf att kroppenm funkar
  • MariaOMarkus

jag tänker aldrig igen köpa från billuga tester,preg ,cb...jag tänker gå till barnmorskan nästa gång...

• MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-07-05 20:03:31 följande:
    Hur är det, Mary?
    Det är okej här..känns ju trist att de inte blev nåt..men samtidigt så vill jag ju att sambon ska vara med på de..så vi har sagt att han ska säga nät vi ska börja och han har ju sagt snart så får se när de blir
    vill ju ha jobb nu så ska försöka tänka på de istället

Hur är det sj då?
  • MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-07-05 22:03:10 följande:
    Jodå, det är fullt upp. Jag och killen träffas med 10-dagars intervaller nu.. Sen flyttar vi ihop och helt plötsligt ska vi på semester och umgås 24 timmar om dygnet. Blir en stor omställning... Och det  verkar som om vi får svårt att planera in ÄL denna månad också*sucka* Jag vet inte, jag börjar tappa lusten, och ändå har jag inte hållt på så länge, är väl bara lite mkt nu..Jättetråkigt att det inte var nåt, men jag tror hela graviditeten skulle kännas bättre om ni längtade lika mycket båda två
    jaa jag kan förstå att det är en omstyällning å det är de ju..men de kommer gå bra ska du se
    Ni kanske ska ta å tänka på er nu när niu ska påsemester å sen tänka på barntillverkning när ni kommer hem,så de inte blir allt på en gång,,fast ni gör ju så klart som ni vill
    När ska ni flytta ihop å vart ska ni flytta ?
    jaa precis,vi vill ha (som en sa) en kärleksbebis å då ska båda vara med på att tillverka en
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-05 22:46:05 följande:
    Jag har aptråkigt
     är inte sambon din hemma
  • MariaOMarkus

om jag får bestämma så vill ja börja bebisverkstaden i slutet på detta år början på nästa ,men nu är jag ju inte ensam så läåttare sagt än gjort haha Räcka ut tungan

• MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-07-06 23:18:19 följande:
    Blir inget försök alls denna månad... Känns så hemskt. Nu behöver jag inte bara invänta BIM, och det brukar vara en nog så lång väntan...Nu blir det inget nytt försök förrän 12 augusti.*suck*
    va tråkit för er :( men tänk på att du får ni öva lite mer på bebistillverkningen å ha tid för varann å sädär..

själv känner jag inte bebissuget längre..funderar på att börja med piller igen kanske.
  • MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-07-07 00:22:35 följande:
    Okej... vad du svänger fram och tillbaka...Blir inget övande heller på ett tag...men men...sen så...nya tag nästa månad...
    jaa visst gör man de..man vet ju inte rikitgt hur man vill ha de,,

jaa får hoppas de blir nåt nästa månad för er :)
Svar på tråden Unga som längtar efter barn