Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

Räcka ut tunganCoolKyss

Längtar efter en liten
  • MariaOMarkus

Idag är det sol då är det en förhoppninsvis bra dag..,,..men förkylningen är fortfarande kvarSkrikandes

Längtar efter en liten
  • MariaOMarkus

a flikka - kör ni med avbrutet?

• MariaOMarkus

verkar som de går runt nu..jag har varit sjuk i en vecka nu..så du är inte ensam Lovelyy

a flikka ursäkta min nyfikenhet

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-07-21 19:10:43 följande:
    men jag jobbar och står i trots det... imorgon ska jag jobba två pass... börjar 06:30, slutar ca 14:00 börjar igen 17:00 och har inte en blekaste aning om när jag slutar efter det... runt 12-tiden kanske...längtar inte!
    hua..va jobbit :/ duktigt av dig att du jobbar fast du inte mår bra alls..jag har bara legat inne och sovit och inte gjort så mkt mer..va ute första dagen idag och gick på stan..
    har du feber och så oxå? :/
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-07-21 19:23:18 följande:
    nej ingen feber tror jag inte, och tur är väl det! Då hade jag inte klarat av att jobba...Vad var du för sjuk?
    jag har haft ont i halsen,snorig,hostig och febrig... :/
  • MariaOMarkus

A flikka skrev 2007-07-21 19:56:18 följande:

Ibland, ibland inte
    kan ju bli nåt då oxå
  • MariaOMarkus

Miss H va kul att nui försöker :D va fan vill inte min sambo de oxå..grrr

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-22 18:46:13 följande:
    Ja, Men jag fick ju ändå vänta i FYRA HEEEELA år.. Men jag HOPPAS VERKLIGEN att de inte tar lika lång tid för din/eran del
    jaa då ska du ju absolut inte klaga att ni är igång..ska ni bara köra på lr använda ÄL stickor ?..
    jadu..sambon säger ju 2 år,då han e klar med skolan..är ju egentligen inte så lång tid om man tänker efter men min längtan är stor nu och det kanske den inte är om 2 år. för då kommer jag gå på högskolan och inte ha barn planer i huvet..
    men de roliga är att säger jag att vi kanske borde vänta 3-5 år då blir han sur och tycker de är för lång tid..
    men då tycker jag man kan komprimissa och börja nästa år hahah men icke då
  • MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-07-22 19:18:12 följande:
    Mary, hur gammal är du och din pojkvän?Och till er andra, HAR NÅGON PLUSSAT?
    Vi är båda 21 år..hurså?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn