Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

SNål mamma du har..500 kr varje gång du kör med henne..ALDRIG skulle jag säga..
    du väntar jag hellre till helgen och kör med brorsan hade jag sagt..hua..

jaa men tjata på din BM och säg du itne vill ha henne om de går annars vet jag inte va jag sla ge dig för råd..låter så jobbit bara tycker synd om dig..

l'ste om en tjej som fick diagnotiserat att inte få barn när hon va typ 21-22 år så hon trodde på de oxch körde oskyddat med killen när hon va 28 år blev han gravid för första gången

• MariaOMarkus

Skrattigtjej - jaa jag håller tummarna att din mammas spådam har såååå rätt så..kanske är så att ni ska sluta tänka på att bli gravida och bara köra på..kan ju funka då tänkt på er och va noi gillar å göra och umgås ihop för när du blir gravis kommer du blir så trött och knappt orka saker ,då har du iaf haft din tid med sambon

• MariaOMarkus

neej jobbit och jobba över då blir man ju så trött och då orkar man ju inte göra nåt heller..men ni får kramas och pussas på varann istället KRAM

• MariaOMarkus

mimn sambo har oxå snus men helle snuns än cigaretter...men nu röker han nog nu när vi har de smått dåligt..
    men så lägne han slutar helt blir de bra..vill inte bli änka vid 30 års ålder.. hehe

krmar

• MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-17 18:45:29 följande:
    Starkt gjort av dig Mary!! Kämpa på och gör ingenting som du inte trivs med!
    Absolut inte...Har gett han ultimatum och lite andra grejer som han måste ändra på om de nångång ska funka igen..

känner mig stoltCool
  • MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-17 18:48:30 följande:
    Det är en bra början! Men låt det inte gå för lång tid innan han ändrar sig, för då blir det ingenting! Massa tomma löften.Du ska känna dig stolt! Det är inte det lättaste!
    Nej de tänkre jag verkligen itne göra för då blir inget gjort..han ringde dit han skulle idag men fick till svars att han skulle återkomma imon å de hoppas jag för han skull att han gör annars strunat jag i de hela..

MissH..Tack
  • MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-17 21:50:26 följande:
    Det är bra gjort Mary! Du ska se att allt blir mycket bättre nu. Man måste kunna ställa krav på varandra!
    Jaa men visst måste man de..annars kommer de aldrig funka..man måste sätta ner foten nrä de går förlångt..
  • MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 15:25:45 följande:
    Hej! Å igår var jag å såg lillen för andra gången.. Var hur mysigt som helst! Ville inte gå därifrån. Men nu är det bara 20 veckor kvar sen e han/hon här
    Va kul..Grattis

jag plussade svagt svagt svagt imorse..så jag kanske får en liten Maj bebis
  • MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 15:28:39 följande:
    Åhh vad jag hoppas för din skull! Kul och följas allas längtan som succesivt går över till verklighet =) Någon som hört något från jaj?
    hon är med i nån annan tråd tror jag..april tråden tror jag att jag såg henne i..kolla där :)
    tack..ska testa om 2 dar och se om de blir starkare *hoppas verkligen att det är nåt*

Visst hade du symtom att du åt en massa men ändå inte kände dig mätt ?

jag är så nu,ä'ter en massa så jag blir proppmät sen 2 timmar efter så är de dax för mat igen haha
  • MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 15:34:01 följande:
    Precis så var det för mig :P Sen var jag tvungen att äta dubbelt så mkt för att bli mätt :P Sen kissade jag mer än vanligt men inte så jätte mkt.. Märkte av det pga att jag sällan går på toa om dagarna och då behövde jag gå rätt ofta.
    jaa precis..samma här..kisseriet är väl mer än vanligt då jag dricker mer nu än va jag gjort innan hehe =)
Svar på tråden Unga som längtar efter barn