Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

jaj86 skrev 2007-09-18 21:23:59 följande:
    vad hade du för test då? hur lång över bim är du?
    billiga testers grav sticka..har BIM imorgon hehe
  • MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-09-18 21:35:25 följande:
    men imorn skulle du till bm eller? eller bara ringa? hoppas verkligen för din skull!!
    SKulle bara ringa..men de fanns inga tider ..är ju inte i sthlm utan nere i smålans hos päroen å trodde verkligen att de skulle finans tid..men icke..ooh well
  • MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-09-19 21:13:03 följande:
    MissMary, kan du inte slösa lite pengar på ett clearblue då? hade jag gjort direkt!! Misshellen, allt är kalas här!! aldrig mått bättre!! (såklart)
    Joo jag slösade på CB men fick minus..så jag tror att antigen har jag haft senare äl eller ingen äl alls.-
  • MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-09-20 22:33:32 följande:
    MissMary nej!! riktigt surt!! men jag hade ju ingen koll på min äl heller (bara första månaden efter pillerstopp) på tredje "försöket" (första var inte så seriöst) iaf då hade vi sex i snitt varannan dag!! jag VÄGRADE missa äl en månad till. hehe!! killen blev lite sliten i slutet men men, det gav ju resultat så...
    Jaa precis de gjorde ju de jaa vi får se..ska testa efter helgen igen så då borde de ju ge utslag om det är nåt..eller så är mensen bara sen för man slutata med piller..jaa vi får se :D
  • MariaOMarkus

TAck va snällt =) jaa ibland får man offra sig lite för att få en ny friyr men så länge de passar dig och du känner att de känns bra så är de ju Ok =)

• MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-22 21:34:53 följande:
    Mitt hår ser ut som ett monkeyass!
    hahah..då ska du ha AFROOOOOO.....man vill bara slita av sig håret varje gång man ser sig i spegeln =P
  • MariaOMarkus

Liiv hahaha jag vet vilken frilla du menar men den har INTE jag..aldrig hahha =P

hoppas de funkar själv slutade jag prata om de med Xet och han blev lack då jag inte ville ha barn om 2 år....men nu är vi inte ihop så nu struntar jag i va han tycker.

nu ska ja hitta min prins charmig istället

• MariaOMarkus

Jag säger bara tacka f-n jag inte va md barn...Xet va otrogen innan vi sa de va helt slut..å han e en rikigt idiot..

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-23 16:22:05 följande:
    Du vet vad jag tycker Karl faan!
    Japp de gör jag och jag uppskatar din ärlighet

jaj86 - nej fy fan heller att det är..nu ska jag leta mig en ny och vettigare karl
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-23 19:06:26 följande:
    Klart att du uppskattar mej Hur går de på msn då?
    jaa klart jag gör

de gick bara bra..nu är han å handlar sig lite mat till jobbet imon..å jag e uttråkad till max..vet inte va jag ska hitta på...duscha kanske..hmm.. :P
Svar på tråden Unga som längtar efter barn