Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

MissHellen skrev 2007-09-23 19:39:46 följande:
    Självklart Haha, Okej! Men är de ett bra "objekt" då eller?
    objekt? vem? han menar du ? *trög*
    skrattigtjej skrev 2007-09-23 19:46:22 följande:
    miss maryhar ja missat nåt :-svad har hänt med dig nu ????krama om dig
    Vet itne om du läst men jag lämnae ju sambon för över 1 vecka sen och idag jag att de verkligen är slut å han flippa lite hit och dit..men livet är inte lätt och han e dum i huvet i resten va sitt patetiska liv
    så nu är jag singel :D tjoohoo..va skönt det är
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-23 20:38:52 följande:
    Mary, Haha! Sorry, men ja. Han
    jaa jag hoppas på de: P men han e dålig på att skriva på msn och man vill ju inte va den som skriver jämt och verka efterhängen lixom.. :P
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-23 21:17:42 följande:
    Haha, Nä! han får inte tro att de är desperat Haha, nejdå! Men snart kommer han fångas av din charm
    nej men precis..pratade med han nyss igen å sa då att "du frå gärna skriva och de skulle han ..DAAAH!
    han heter ELias föresten...de namnet diggar jag
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-23 22:18:22 följande:
    Haha, De låter ju LOVADE
    ja man får leva på hoppet (som vanligt) :P
  • MariaOMarkus

TRIICANA - Grattis till beben i magen..va kul

Ingen bebisverstad här för min del..de får vänta lite tills jag hittat Mr right

mit humör är Ok idag..sätter på musik så jag blir glad och tnker på annat

• MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-24 11:23:04 följande:
    Vilket svin!Tur att det blev som det blev då! Och det är bra av dig att bryta, det tycker jag verkligen. Lycka till med att hitta en ny man! Förhoppningsvis en bättre en! :)Vad vill du ha för karl? Kanske kan skicka ner en härlig norrbottning? ;)Idag är jag sjuk :/ Var tvungen att sjukanmäla mig.. Första gången!
    ja visst är han ett svin..minst sagt..patetiska jävlen ! Skrikandes

tackar..jaa jag hoppas påe n b'ttre karl å vettigare för den delen haha.. jaaa skicka ner en från norrbotten du..har du förslag på nån ?

ush trist å va sjuk..förkyld ? eller va är du för sjuk?
  • MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-24 12:17:18 följande:
    Hehe, jag har flera bra karlar! Det beror på vad du söker. :)Nå speciella krav?Förkyld, hostar och slemmar och har feber och huvudvärk och har ont i hela jävla kroppen. Inte roligt för fem öre! :(
    usch låter itne alls bra..du får be sambon din ta hand om dig sen när du kommer hem

jag gillar långa killar (längden snackar vi om,så de inte missförstås heheRäcka ut tungan) lagom vältränad..inte nån rund liten sak :p hmm..det är väl de ända jag kan komma på just nu..hårfärg och sånt spelar ingen roll så länge det inte är spygrönt eller ill gult
  • MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-09-24 12:15:40 följande:
    tjena tjejer!! allt bra med alla hoppas jag! kalas här förutom att jag var och spydde nyss, inte trevligt!! och jag som trodde jag jag började må bättre!! haha!! där fick jag för det!!är ledig idag så ska slappa nu ett tag och sen blir det fika med en komis på stan. ska bli trevligt!!
    det är bra här =)
    usch jobbit och spy...men de borde väl gå över snart får vi hoppas..vilken vecka är du i ?
  • MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-24 12:25:55 följande:
    Det är väl inte riktigt sambo. eller jo, de kommande veckorna.. :P Vi bor hos hans föräldrar just nu, och de är i grekland för tillfället. Annars sover jag här men säger att jag "bor" hos mamma.. Men vet inte vad jag ska kalla det. :pHar en riktigt snygging som heter Tom! Han har en tvillingbror som heter Kai, men han är tyvärr upptagen. De är födda i Norge men har bott i Kiruna sen treårsåldern. Tränar Innebandy, fotboll och håller på med musik. Riktigt duktiga musiker! Eller dom är duktiga på allt det tar för sig. Dom är 20.. Fyller år 17mars. Kör Audi.. Underbart trevliga, omtänksamma och jättefina killar! Haha, jaa. Båda är väldigt lika varandra. Samma intresse, likadan bil. Osvosv. :P
    jaa okej men då "bor" ni ihop kan man säga :) trodde ni va sambos hihih =)

hehe jaa dom är ju tvillingar trots alls..antigen är dom ju lika varann lr olika :)
    jaa men sedär..låter änna intressant..har du bild på han ?
  • MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-24 12:27:36 följande:
    __Thom på lunar! :P
    får skaffa mig en konto och kika in där :P
Svar på tråden Unga som längtar efter barn