Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

www.familjeliv.se/Forum-5-123/m25021732.html 

svara va ni tycker i  tråden är ni snälla

MissH - njaa så svagt att jag knappt tror på de..men säger till då plusset är starkare ..då kommer jag skrika ut de hahahha..
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-18 16:03:32 följande:
    Ja, Klart att du måste uppdatera Men hur känns derå? Med tanke på allt annat?
    tack att du röstade omröstninge blev lite fel men men hahha

de känns både upp och ner..skulle bli glad om jag e gravid men frågan är hur sambon tycker om de..han verkar oxå gå upp oxh ner i humöret som jag..han kanske oxå har PMS :P
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-18 16:13:34 följande:
    Var så lite så Fina namn förresten!Okej, Men du har inte sagt nått? Men ni fixar säkert de där till de bästa, de tror jag!
    Tack..många verkade gilla Elias..men inte killen va jag vet :P haha
    jaa vi får se..
    jaa jag hoppas ni gör de..vi ska prata ikväll om de så då får vi se va vi kommer fram till
  • MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 17:49:01 följande:
    Elias är ett av mina favoritnamn och står högst upp på våran lista =) Jag tycker Elias och Izabel.. Så fina namn =)
    jaa jag gillar oxå namnen ..men killen är svår att övertala när de gäller namn  hehe
  • MariaOMarkus

MissH håller med dig om att jag vill ha ovanliga namn på mina barn och jag tror de blir så ..men jag vill ha många så jag har ju en massa olika namn som jag kan ge barnen då =)

• MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-09-18 20:28:49 följande:
    Mary: Jag har också alltid tänkt så. Ovanliga namn ska det vara. Men märker hur jag mer och mer funderar på mer traditionella namn ändå
    Jaa då är vi lika..de blir så att man "faller" tillbaka på vanliga namn men just nu är jag inne på namn som börjar på "A" varför vet jag inte haha
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-18 20:46:05 följande:
    Ja, jag/vi SKA ha ovanliga namn på våra barn Men inte så ovanliga så man inte kan uttala de, men ändå att dom är själv i klassen om de. Inte som tex Malin, Jenny, Anders o sånna, inge fel med dom. Men dom är för vanlig för MEJ!Jag har ju oxå några namn på lut Vill ha många släcktnamn som andra namn
    håller med dig.. =) jaa jag ska oxå ha släktnamn som andra och tredje namn tänkte jag..och sen första namnet är de namnet jag och killen valt ut..

så nu hoppas jag f*n att de är nåt i min mage så han å jag kan börja prata namn och börja kolla på bebis grejer

undrar dock va mamma ska säga Fundersam
  • MariaOMarkus

Jaj86 oj såg att du skrivitr till mig..njaa jag plussade jätte svagt i morse tror inte på de riktigt än föräns strecket blir starkare(billiga testers stickor)
    ska ringa BM imorgon och prata med henne pga andra saker så ska jag se om de finns tid denna vecka så ska jag be henne ta grav test oxå..så slipper jag slösa pengar på de :P men håll tummarna

Svar på tråden Unga som längtar efter barn