• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • noodle

ankan jag träffas jättegärna! :)

Felix väger ungefär 12 kg, hur lång han är vet jag dock inte riktigt men skulle gissa på ca 88 cm. Men så är han inte riktigt 2 än heller :)

Goåglad ååh men då är det säkert snart på g iaf! :) Min lossnade typ en vecka innan värkarna satt igång, men det där är ju jätteolika.

• Modesty2000

Jag vill tacka Siljelin och Leia07 för en jättetrevlig dag! Beccagrodan...försvann tyvärr på promenaden innan jag hann få ditt svar men nsta gång kanske?
    Just nu är Fia trött och arg men det får hon vara i pappas knä en stund!

• BeccaGrodan

ingen fara jag förstod att ni hade hunnit sticka innan ni såg att jag gärna hängde med, får ta det en annan gång!

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Camilllla

Idag fick vi ny kyl och frys här, sen har vi varit och handlat med min mamma så nu är jag rätt trött... Noel verkar pigg däremot, han hoppar i hoppgungan för fullt..! Men han har ju tur som kan ta sig en tupplur då och då

Goåglad: Jag märkte aldrig av slemproppen, hade förvärkar i typ ett par månader och sen 8 dagar efter bf gick vattnet... Men jag tror inte du kommer behöva vänta ända till sista juli!

Modesty: Noel somnar ofta sent, men för det mesta (nuförtiden iaf) blir det innan 23 men igår vart det tokigt med sista sovstunden för honom så då spårade han ut och låg bara och sprakade och slog på mig när jag försökte få honom att somna..! Men kommer du inte ihåg vilket liv det var på honom på första föräldragrupen? Tycker nog Fia verkar snällare då...

• Camilllla

Hej igen!

BeccaGrodan och jag har tänkt träffas på fredag (troligen eftermiddag, kring 13-14 eftersom Noel oftast inte är uppe så tidigt...)
    Några som vill hänga på på vad vi nu ska hitta på?

• noodle

Om inte sambon har planerat något annat så hänger jag gärna på :)

• BeccaGrodan

ja jag är ju på då fast det står det ju redan.. sen är ju frågan vad vi ska hitta på som sagt.. förslag vore bra...

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Modesty2000

Sticker till mamsen i morgon och är borta några dagar så jag kan tyvärr inte hänga med...

• gympatjej

Ingen feber på sonen idag! Skönt!!

Hörrni när kommer solen? Hade tänkt att picknicka lite i Edsbergsparken i morgon med barn och min bror.. men frågan är om vädret tillåter det.

• 5088

Joo man kan undra när den vill titta fram?? Har varit ganska trisst väder nu ett tag!!

Tråkigt nog mår ja inte så bra heller har varit o dragit ut en tand o har fått hemska problem efter de!! Gör förbannat ont!! Fått käka piller dygnet runt, o o desvärre kan man ju inte käka några starkare preparat pga amningen som ni vet!! Neee måste försöka o sova om man kan de inatt.... Blir nog tandis imorgon!!

Joo jag skulle kunna följa me på fredag om de e så ja mår bättre .

Ska försöka sova nu...

Svar på tråden Sollentunamammor!!