Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Är det nån här som har nåt tips om några fina kläder på nätet som är lämpligt att ha på ett kalas?
    Pappa fyller 60år om 2 veckor, skulle vilja ha nåt somrigt o fint på mig då, man vill ju göra sig fin o visa upp magen då hela släkten kommer på besök som jag vanligen träffar bara en gång per år för att dom bor så långt bort.
    Har kollat runt här i stan, men alla storlekar som jag kan ha är urplockade..

Har ni nåt tips?

• lill linda 82

lilaki: jo jag satt o kollade in den klänningen jag oxå, såg riktigt fin ut, fast samtidigt vet jag inte om jag kommer använda den mer än just denna gång, känns mkt pengar att "kasta ut" bara för en fest.
    Fast den där ljusbeiga korta kjolen dom har där är fin, kanske blir en sån o nån top till..

Får kika på la redoute oxå o se om dom har nåt.

Om inte annat så kanske man kan köpa vanliga kläder oxå, typ från hm eller halens, bara att man tar en storlek större?

• lill linda 82

Gomorron!
    Det trista är att jag hört att har man väl fått foglossning så blir det värre ju fler barn man får.. Dvs nästa gång jag blir gravid lär ju jag få åka rullstol eller hoppa på kryckor för att ta mig fram.. Jag känner knappt av foglossningen nu, blir mer irriterad på den där muskeln som går bak i båda skinkorna som värker hela nätterna som gör att jag knappt kan ligga på sidan. O att man numer går som en cowboy, bredbent för bäbis ligger så långt ner..

Satt förresten ute o solade i 4 timmar igår.. snacka om solen tog bra. Nu har jag äntligen fått färg på kinderna o massor med fräknar! Trodde att det skulle bli lika bra väder idag men tji fick jag.

• lill linda 82

Sulfur: då halsbrännan är som värst tar jag en tab gaviscon + ett glas med samarin..För mig funkar det bara att blanda dessa, hellre det än att få maten i munnen hela tiden under natten.
    O sen dricker jag massor med bubbelvatten hela dagarna, funkar till viss del det oxå...

• lill linda 82

sulfur: såliteså...vet hur det är, man kan helt enkelt inte sova då det väl blir som värst!

Appropå fler barn så har min sambo "bestämt" att vi ska minst ha 2-3 barn, så det är nog bara att ställa upp..

• lill linda 82

Grattis på födelsedagen Björnen! Låter som att du kommer få en toppendag!

Jag o min sambo träffades oxå på nätet, på spraydate..

• lill linda 82

Måste gnälla av mig lite...
    Åh...känns som att jag är på krigsstigen idag. Blir irriterad för minsta lilla. Tycker det känns som att folk lägger upp trådar som igenligen inte ens behöver diskuteras osv..Jajah, skit samma, imorron kommer jag säkert tycka annorlunda.
    Och sambon är på kurs 20 mil härifrån, han kommer inte hem förän imorron kväll. O jag sitter här o har inget att göra...

Wieee...nu ringde en kompis o ville ha sällskap på badhuset. Bada o basta lät inte helt dumt ändå.. Nu blev jag på lite bättre humör!

• lill linda 82

Har inte heller nån baddräkt..köpte en på rea på hm, men dom var ju så små i storlekarna o tänkte inte alls på att prova den där utan bara tog den för att det var den sista dom hade. O när jag kom hem fick jag den inte ens ens över låren.. Osis!
    Så jag använder min bikini, överdelen kunde jag ha sen förra året, köpte nya hipsters till den bara i en storlek större.

• lill linda 82

Åh fy bubblan, idag har jag träningsvärk för första gången sen 8 månader tillbaka eller nåt. Simningen igår tog bra...fast jag kom bara runt 4 längder, sen sa livmodern stopp o jag fick 2 förvärkar, men det var ju skönt att röra lite på sig ialf. Basta var hur skönt som helst ialf. Det kom folk o kommenterade magen o tyckte den var så fin o undrade om det var snart jag skulle föda. Mysigt att få lite komplimanger, var lite smått orolig över att åka dit med bikini faktist o blotta det man skyddar över allt annat, men det gick bra.
    Ända nackdelen efter det var ju att jag fick sitta o vänta på bussen ute sen i 40 min, det hade jag ju inte riktigt väntat mig.

• lill linda 82

missisola: jodå, visst händer det nåt där.. Ser ut som att du solat magen oxå..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D