• triump

*Välkommen hit! :-D

Missisola skicka massor av kramizzar till vonkis

Lill linda vad skönt att du kollade upp allt och att det visade sig vara bra tusentals lyckönskningar till er. och tänk vad spännande om det är bebis på G

Ja verkar bli en del Maj mammor kram p¨å er alla.

• triump

måste bara förtydliga ännu en gång,. vad spännande det är när det händer grejjer

• triump

Lena A jag blir nog juli mamma me vi får hålla ihop och tycka synd om tillsammans. bf 25 juni och inga signaler än på att något är på G..Dvs om foglossningar inte räknas

• triump

jihooo lill linda det är verkligen på G för dig.. Tusen och åter tusen lyckönskningar..

• triump

meh, radhus är väl trevligt. tänkt dig i jämnförelse med vår lilla tvåa ..dessutom slipper du en gigantisk tomt att sköta. viktigt att ta det som känns rätt för er båda.

lill linda hur går det nu, fortfarande verkar.? * super nyfis*

• triump

nessie grattis till Rickard

• triump

halloj. då har man varit och skrivit under faderskapsbevis och dokument ang gemensam vårdnad därefter vart det fika vid medborgarplatsen i t-shirt... vilken värme det är idag ja framförallt solsken

Undrar hur det går för lill linda ?

• triump

Nova76. smidigt efter löpandabandprincipen.. 5-8 min. vi var nog beredda på lite utfrågning men hon verka mest tycka det var pinsamt att fråga oss turturduvor om någe..kul bara att det skulle vara två vittnen som kom in och intygade sambons underskrift.. kändes seriöst.

Missisola jag fick bara en blähää känsla av csn papprena, behöver en egen ekonom för att räkna ut alla belopp. så flitigt gjort av dig. och hiiihh kul med pensionärerna som simmar om

Menförhelvete välkommen

• triump

hihiii vad det svärs i tråden numera

• triump

A lie inget sgi svar än::. nu får du stressa fk lite.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D