• triump

*Välkommen hit! :-D

halloj. bra drag där att skapa en ny tråd.. skall läsa ikapp mig nu..

• triump

Välkommen hmp80

ont av ichiasliknande smärta och foglossningar tycks vara samtals ämnet. jag kan bara nicka och instämma. och hoppas på goda råd av sjukgjumnasten, som jag skall till i veckan.

vill tilllägga att jag numera är superhungrig hela tiden

sen vill jag meddela att vi äntligen köpt hem vagn, det vart en brio nova med hårdlift... vi är supernöjda. återstår att se om lillen blir det..

• triump

ang -hur ni vill vara föräldrarlediga på jobbet ännu? Jag har ännu inte bestämt mig, men vi har diskuterat att vi skulle klara hela sommaren p¨å sambons lön, och att vi därmed skulle kunna dels ta ut fp en period innan bf och efter bf, utan att ta ut för många dagar.. om ni hängde med tanke beskrivningen...

Vi har köpt en Brio Nova med hårdlift...står redan här hemma sen två dagar tillbax och till min förvåning har katterna inte visat något intresse av att krypa ner i den

Dagens rim:
    vädret är toppen men ack vad ont man har i kroppen... kram,
    ( försöker variera mig i min klagan över foglossningar..)

• triump

hihi lillaki.. fin beskrivning om att avla barn... visst vill man ha fler när man är i gång

• triump

halloj tjejjer någon som sett våren?? här hos oss är det minusgrader och massor av snö. denna ljuva marsmånad.

Blir lång dag för mig idag! -skall till sjukgjumnasten innan jobbet..och idag bara måste jag komma ihåg att posta mitt moderskapsintyg, som legat i väskan ett tag framöver.

energin har inte direkt legat på topp sista tiden. kram

• triump

äntligen hemma i värmen efter jobb och iskalltväder, idag åkte termobyxorna på. Längtar så till helgen. och till att få vila ut .. men sambon e och hyr film just nu, lite lillhelg skall firas...

Appropå ingrnting! jag har satt igång med ett litet projekt..har dragit fram alla foton och planen är att klistra in dem i album... ingår väl i mitt "boa" här hemma pyssel....

undrar just om det kommer vara vinter över påsken i år(4veckor kvar)

• triump

godmorgon, ännu en arbetsdag då termobyxorna får åka på.. men vilket härligt solsken t o m dammtussarna hoppar omkring....och vem vet kanske får de sig en rejäl omgång till helgen..

har ni inhandlat spjälsäng och skötbord än??? om så hur har ni tänkt kring dessa inköp och vad vart det... själv är jag änsålänge en lycklig vagnägare:: men undrar om man skall ge sig i kast och inhandla mer..

• triump

rundafrida. jag har övertalat sambon att köpa nytt.. jag känner som så att vi nog kan tänka oss att få användning av vagnen flera gånger. och just att få vagn av syrror till mig eller sambon känns inte ok..bara en känslsa. för i övrigt har jag ingenting emot begagnat.

vonkis vill me få glassbåtar

ok. jag har ingen vagga i familjen, snyft. vi hadde tänkt oss spjälsäng men instämmer med att det känns trist med gallret. funderar för fullt nu...

HALLO Glöm inte mig jag har några veckor kvar tills jag är i 100 dar kvar... så vänta lite med nedräkningen...snälla brudar..

bf25juni

• triump

äntligen fredag. ikväll skall jag mumsa i mig massor av godsaker och bara ligga i soffan.. men visst har aptiten ökat något enormt. jag har lagt in flera mellanmål under dagen. Förutom bullar och godsaker blir det en och annan talrik med fil

• triump

japp det är nog pg av hungern som man är vaken och dessutom så morgon pigg, numera

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D